nedeľa 17. decembra 2017

17.adventný deň


17.adventný deň prináša Diane (Barbie Diane von Furstenberg) a s ňou taká zmes všetkého. Opäť civilný outfit a tentokrát s väčšou scénou.
Pôvodne to mal tento outfit nahnuté, striedavo sa vyskytoval a opúšťal kalendár, mojej mame sa najmenej páčil.
Nevedela sa totiž stotožniť s mentolovou farbou svetríka.Smějící se

Ja som si nakoniec outfit presadila, aj tak sme už nemali lepšší pre 24 dní.
Taktiež i so scénou to nebolo isté. mami sa zdala dosť veľká, najprv polička aj stála a bola v inom dni s inou bábikou. Nakoniec sa ustálila táto varianta, ktorú sme striedavo dávali a vyhadzovali zo zoznamu.
Polička, na ktorej Diane sedí je pôvodne stojan na tri sviečky z Kiku. Kúpili sme ju pred rokmi do provensálskej spálne, kde sa nachádza na spodnom okraji postele.
Oba svietniky - naľavo i napravo vyrobila mama.
Nápis NOEL rovnako ako JOY z predošlého 16.dňa som vyrobila ja.
Červený lampáš je opäť moja práca. Dva moje prvé lampáše som vyrobila koncom leta na fotenie pikniku v parku. Teraz som vyrobila opňť dva, ale najskôr v zelenej farbe, ktorý bol príliš veľký a do tejto scény nám veľmi nesedel.
Preto som sa rozhodla spraviť červenú variantu, ale v menšom rozmere. Zelený lampáš v kalednári neuvidíte.
Veniec je tiež moja práca, takéto som vyrábala pre seba i do darčekov na Vianoce 2015.Usmívající se
Papierové tašky sú opäť raz nájdené, vytlačené a zostavné zo stránok miniaturistov.
Outfit sa skladá:
- náušnice: Katka/zmrzlinka
- sveter a nohavice: Barbie MIdge Style/Módna ikona druhá vlna
- blúzka: Fashionistas Dreamhouse Midge Fashion pack
- červený opasok: Barbie Basic 001 fashion pack
- níízke krémové čižmy: BArbie Bonanza Fashion pack

Ako 17.vianočnú pieseň v poradí som Vám vybrala Feliz Navidad z roku 1970, ktorú spieva portorický nevidiaci spevák, gitarista a skladateľ José Feliciano.
S jednoduchým španielskym zborom (tradičným vianočným/novoročným pozdravom, "Feliz Navidad, próspero aňo v felicidad" znamená "Veselé Vianoce, prosprujúci rok a šťastie") a rovnkao jednoduchý anglický verš "Chcem Ti popriať Veselé Vianoce zo spodku môjho srdca" sa stalo klasickou popovou skladbou v Spojených štátoch amerických
a v celých španielsky hovoriacich krajinách sveta.
Je jedna z top 25 najhranejších zaznamenaných vianočných piesní po celom svete.
Ja som skladbu začala registrovať len pred 3 rokmi a odvtedy sa mi postupne veľmi zaľúbila, mami ju pozná už samozrejme roky a taktiež patrí medzi jej obľúbené.
Skladbu prespievalo veľa interpretov. Napríklad aj MIchael Bublé v duete so speváčkou Thaliou a môžem povedať, že ich verzia skladby sa mi tiež veľmi páči.Usmívající se


XOXO ♥


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára