nedeľa 3. decembra 2017

Ready for X-mas?


Ready for X-mas? (Pripravení na Vianoce?)
Túto otázku s týmito fotkami som sa vlani pýtala na Flickri.Smějící se
Ja som v tom čase určite nebola ešte pripravená a hodil sa mi vtedy jeden týždeň i navyše. Ale v hlave som mala pomerne dlhší čas plán ako odprezentovať tieto vianočné roláky, ktoré som sama v priebehu niekoľkých rokov ušila.


Keďže je prvá adventná nedeľa, táto otázka mi prišla úplne vhod.
Vlani som nič nestíhala a tieto fotky som skoro všade zverejnila, to znamená na vlastnom Facebook profile a na našej najväčšej FB skupine o bábikách Barbie a spol. a samozrejme na mojom obľúbenom Flickri. Tento rok sa konečne dostal na rad i blog a fotky zverejním aj na Instagrame, kde som aktívna od marca tohto roku. Účet mám už na ňom zriadení od vlaňajšieho septembra, ale až s príchodom tabletu a lepšieho dotykového mobilu do našej domácnosti som začala využívať i túto sociálnu sieť, kde sa spájam tiež hlavne so zberateľským svetom bábik.Usmívající se

Krátko pred Vianocami v roku 2012 sa mi podarilo zohnať v zľave v jednom čínskom obchodíku s oblečením v lokalite, kde bývam, krásne vianočné detské ponožky. Kúpila som si 5 párov, každý mal iný motív. Keďže som ich nestihla presne do Vianoc ušiť, prezentovala som ich až presne 1.januára 2013 na svojich Barbie Basic z kolekcií 001 a 002.
Už vtedy sa moje roláky stali dosť populárne. Môžete si ich prvú sériu pozrieť tu.
V roku 2014 som si kúpila v tom istom obchodíku , kde sa niektoré ich tovary dosť nemíňajú a majú ich stále tie isté, som si kúpila po 4 pároch dámskych vianočných ponožiek, predávali sa po dvoch pároch. S tým, že som vedela, že ich ušijem a budem mať na miesto "len" 5 vianočných rolákov už 9.Smějící se
Vianočné roláky sú klasika, ktoré nesklamú a nedá sa na nich veľmi čo meniť. Myslím tým "módne".
2014 som ich nestihla ušiť, ale v januári 2015 ešte vo vianočnom čase som ich nakoniec ušila. Šilo sa mi oveľa lepšie, pretože za tie 3 roky, čo ich rozdiel šitia delí som sa už viacej "vyšila" na stroji a dámske ponožky sú predsa len väčšie ako detské. Pri detských sa minuli oba páry z každého druhu naraz na jeden rolák. Tu som použila iba jednu ponožku z každého páru, to znamená, že mi ešte materiál ostal do budúcna.
Vlani som si povedala, že už nastal čas konečne nové roláky odprezentovať i s tými starými. Inšpiroval ma k tomu nový vianočný nápis v podobe písmen vytvaárajúci nápis X-MAS, ktorý sme si s mami kúpili ako vianočný darček v obchode JYSK. Mňa tieto nápisové moderné dekorácie, vždy zrušujú, takže som bola veľmi rada, že sme si ich nakoniec k našim vianočným dekoráciám pridali.Usmívající se
Písmená boli pri bábikách malé, tak mami vymyslela, že nech ich vyvýšime šedými kockami z inej domácej dekorácie.
Mala som uišté všetky vianočné roláky, no mne to nestačilo a rozhodla som sa v rukách ušiť každému roláku vlastnú čapicu v štýle Santa Claus. Vyhrala som sa s čiapka dobre, každá čiapka sa líši napr. veľkosťou, vianočnými ozdobami, typom bielej kožušiny a pod. 3 z nich mali ísť po tomto fotení do vianočných darčekov pre zberateľky bábik.
Ledva som roláky stihla ofotiť, stále bolo zamračené počasie a mňa tlačil už čas blížiacich sa Vianoc. Bola som šťastná, keď vykuklo slnko na krátky čas. Rýchlo som napózovala bábiky, vymyslela provizórne pozadie a cvakla pár fotiek z čoho vznikli aspoň tieto hlavné tri.Nerozhodný
Chcela som bábiky ešte nafotiť po pároch i celkovo samostatne v priebehu vianočných sviatkov, potom som chcela v novom roku s tým, že si fotky odložím na ďalšie Vianoce, ale nakoniec som sa na to zatiaľ vykašľala.
Každé z dievčat má aj vlastné vianočné náušnice. 8 párov vianočných "putiek" náušníc som kúpila po vianočnom výpredaji v roku 2015 a keďže mi ešte chýbal jeden pár a z jedného mi chýbala 1 náušnica potrebovala som ešte ďalšie náušnice. Problém sa vyriešil krátko pred týmto fotením, lebo našťastie Kaufland práve priniesol do svojich obchodov novú kolekciu bižutérie, ktorej súčasťou i vianočná kolekcia a ja som si dokúpila tri nové páry.Smějící se A tak sa problém náušníc dosť rýchlo vyriešil.
Na fotkách ich je síce veľmi málo vidno, preto ich raz treba nafotiť detailnejšie.

A predstavenie dievčat, ktoré sa stali tie vyvolené pre vianočné roláky.
Horný rad zľava doprava:
Shade (Barbie Basic 2.5 Model No.08)
Roxy (Barbie Stardoll Bonjour Bizou 2)
Shania (Barbie Basic 2.5 Model No.04)
Deidrea (Barbie Stardoll Pretty in Love 2)
Charlotta (Barbie Basic 002 Model No.04)
Spodný rad zľava doprava:
Deborah (Barbie Basic 002 Model No.14)
Hailey (Barbie Stardoll Doll Space Style)
Shakira (Barbie Shakira Rockin´ concert)
Keiko (Barbie Basic 001 Model No.05)

5 rolákov zo starej kolekcie - bledomodrý snehuliak, hnedý macík, Santa, veľký vianočný stromček a macík v ponožke
4 roláky z novej kolekcie - čierno-červený sob, červeno-biely sob, motív vianočných kvetín a motív vianočných malých stromčekov


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára