sobota 16. decembra 2017

16.adventný deň


16.adventný deň Vám prináša ďalšiu černošku a to Iman (Barbie Basic 001 Model No.08) a s ňou aj ďalší vianočný rolák. Nebojte sa, v zálohe ešte zostalo pár vianočných rolákov, veď sme ich v adventnom kalendári pekne na striedačku rozdelili.Usmívající se

Dnešná scéna je opäť raz tradičnejšia, červená a zelená, ale tradičná tmavozelená sa vymenila troška na jablkovozelenú.Smějící se
Základom scény bol bledozelený retro stolík zo setu chaty od bábiky Liv. Chatu som nedávno predala, ale stolík som si s inými doplnkami nechala. Opäť sa raz hodil.
Ďalej sme použili dve papierové krabice s vianočnými guľami, ktoré som pred pár rokmi vyrábala do vianočného obchodíka pre bábiky. Vianočný kolotoč s koníkmi bola vianočná dekorácia na stromček, ktorú mami kúpila už pred 6 rokmi v Kauflande. Taktiež aj pri tomto kolotoči musela kúpiť druhú farebnú variantu - červenú. Ten sme chceli veľmi do jedného adventného dňa zapojiť, ale nakoniec sa nám už nikde nehodil, tak ostal len tento zelený.Smějící se
Svietnok je klasika mamina práca. Všetky svietniky vyrábala, či dorábala do tohto veľkého projektu ona.Usmívající se
Vianočný rolák je moja práca, rovnako ako čiapka v štýle Santa Claus, ktorú som vlani vyrábala pre účely hromadného fotenia všetkých vianočných rolákov, ktoré ste na prvú tohtoročnú adventnú nedeľu mohli vidieť tu.
Úplnou novinkou je nápis JOY (radosť). Posledných pár rokov je v dizajnérskom štýle zariaďovania moderným hitom rôzne nápisy či písmená, ktoré dávajú ako sú HOME, LOVE a pod. A tento trend sa preniesol aj do Vianoc, kde ho aplikujú na typické vianočné anglické nápisy. Mne sa tieto trendy veľmi páčia, doma máme v kuchyni napr. nápis HOME alebo na Vianoce ste v článku s hromadnými rolákmi mohli vidieť s bábikami nápis X-MAS.
Preto som sa rozhodla, že i naše bábiky, nesmú zaostávať v týchto trendoch. A keďže sa mi nepodarilo nafotiť všetky dni kalendári naraz, fotila som ich až na 3krát, rozhodla som sa taký nápis vyskúšať.
V mojom obľúbenom Kiku som kúpila za pár centov raz vo výpredaji písmenká na zavesenie - korálky.
Vedela som, že ich určite využijem. Pri tejto príležitosti som si opäť raz na ne spomenula.
Keďže je to taký mäkký plast, dá sa ľahko odstihnúť háčik na zavesenie. Menší problémik nastal v tom, že písmená sú v neónových farbách, preto som si ich musela prefarbiť akrylovými farbami.Usmívající se
Tradične opäť obľúbenou vianočnou zeleno-červenou. Sú úžke a aby stáli, musela som ich nalepiť na také drevené kocky z jednej podložky, ktorú sme pred pár rokmi rozobrali na kreatívny materiál.
A ďalší problémik nastal, keď som ich chcela nalepiť, nakoniec som ich pospájala lepidlom na drevo, ktoré som si kúpila kvôli spájaniu spomínaných paliet v 13.adventnom dni.
Na fotení nápis vydržal, tešila som sa, že mám konečne skvelé lepidlo, ale môj milovaný kocúr Chandler sa ma rozhodol z pozitívnej vlny vyhodiť. A keď sa raz ráno nudil, tak mi packoval zvrchu do vianočného obchoda (niekedy v živote to už tak robil) a keďže je po tomto mega projekte stále rozhádzaný (nebol stále čas na jeho opravu a zveladenie), nápis na jeho kreativitu doplatil, lebo bol položený práve na okraji. Takže teraz je nápis stále rozpadnutý a čaká na moju opravu ako aj celý vianočný obchodík.Nerozhodný
Už som sa rozkecala až až.S vyplazeným jazykem
Outfit sa skladá:
- vianočné náušnice v tvare vtáčikov: Tesco
- rolák a čiapka v štýle Santa Claus: moja práca
- šortky: Barbie Stardoll Bonjour Bizou
- zelené legíny: bábika Liv - Alexis It´s My Nature
- vysoké čierne čižmy: Barbie Raquelle Style/módna ikona druhá vlna

Vianočnú pesničku, čo som Vám na dnes vybrala sa stavím, že 95% ľudí musí poznať. Pôvodne v tomto našom vianočnom zozname nebola, ja osobne ju veľmi nemusím, lebo ju často zrovnávajú s mojou najmilšou srdcovou záležitosťou Last Christmas, ale viem, že tá pesnička má tiež svoje kvality, je pekná a už je to za tie roky taká svetová vianočná klasika.
John Lennon a Yoko Ono - Happy Christmas (War is over) - Šťasné Vianoce (Koniec vojny) so zborom Harlem Community Choir. Je to pieseň vydaná v roku 1971. Text napísal John s Yoko a nastavil ju do treadičnej anglickej balady Skewball. Bol to v poradí už siedmy singel, ktorý Lennon vydal samostatne po rozpade Beatles.
Táto pieseň bola vyvrcholením viac ako dvoch rokov mierového aktivizmu, ktoré John a Yoko od roku 1969
proti účasti Ameriky vo vojne vo Vietname.
Ani táto skladba nemá klasický videoklip, preto som Vám vybrala taký, ktorý vytvoril nejaký fanúšik a zostrihal rôzne fotky týkajúce sa Lennona s Yoko a aj Beatles, aj keď už v roku vydania skladby boli žiaľ dávno rozpadnutí ako hudobná skupina.Usmívající se


XOXO ♥



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára