sobota 23. decembra 2017

23.adventný deň


Predposledný 23.deň Vám prináša Deidrea (Barbie Stardoll Pretty in Love). Už sa len raz vyspíme a budú konečne Vianoce!Úžasný
V tomto dni sa vrátime do zasneženej scény, keďže aj outfit k tomu nasvedčuje.

Svietnik je tohtoročný nový počin mojej mami.
Vianočnú misku v tvare soba som kúpila už pred 6 rokmi v mojom obľúbenom, hádajte kde Smějící se, doplňte si slovo na tri písmenká. Predsa v KIKU!
Už vtedy som ju kupovala so zámerom, že sa bude hodiť do vianočného obchodíka pre bábiky. Perníky al ízatkásom vyrábala do misky ja. Sú z obyčajnej plastelíny, preto nie sú nič extra, čo sa týka kvality.Nerozhodný
Dnes by som ich vyrobila z iného materiálu.
Prútený stolček, na ktorom je miska je vlastne košík, ktorý má i veko, ale pri scéne sme ho položili dole hlavou.
Čiapka v štýle Santa Claus ako som už spomínala pri iných adventných dňoch, kde sa podobné čiapky objavili, som vyrábala vlani pre každý jeden vianočný rolák.
Čiapky v štýle Santa sú v rôznych veľkostiach a s rôznymi vianočnými ozdobami.
Outfit sa skladá:
- čiapka Santa Claus: moja práca
- náušnice: Katka/zmrzlinka
- kabát, šál a rukavice: z dvoch fashion balení od bábiky Liv
- nohavice: Barbie Loves Angry Birds
- biele nízke čižmy: Barbie Basic 001 acccessories pack

Troška dlhšie a rozváznejšie sme s mami uvažovali ako rozdeliť posledné dni v kalendári s obľúbenými vianočnými pesničkami. Táto dnešná pesnička to mala od začiatku proste isté, že je horúcim kandidátom na 24.adventný deň. No bolo by to dosť priehľadné a možno aj už priveľmi triviálne, preto sme ju strčili predposledný deň.
Píšem o mojej najobľúbenejšej, najkrajšej, najdokonalejšej a najbohovskejšej vianočnej skladbe, skladbe, ktorú sa možno podarí urobiť len raz za 100 rokov a vznikne vplyvom možno inšpirácie alebo darom od Boha.Úžasný
Je ňou Last Christmas (rok 1984) od britského popového dua Wham!, ktorú spieva, žiaľ už po minulých Vianociach nebohý George Michael.Plačící
Týmto si pripomenieme i 1.výročie jeho smrti, ktoré vychádza na 1.sviatok vianočný - 25.decembra.
S touto pesničku som sa po prvýkrát stretla, keď mi mami pustila jednu zo svojich početných nahrávok na magnetofónnych páskach z jej mladosti, kde boli nahraté len vianočné pesničky v anglickom jazyku. Ja som bola vtedy žiačkou na 2.stupni základnej školy. Na páske som počula rôzne vianočné pesničky, ktoré sme Vám počas dní niektoré i vybrali a predstavili, ale jedna ma vtedy najviac zaujala a bola som ňou nesmierne uchvátená. Tá skladba bola Last Christmas, preto som si i ďalšie Vianoce dala od mami pustiť opäť túto vianočnú kolekciu jej obľúbených nahratých pesničiek. Vtedy som tak veľmi nevnímala, že je od skupiny Wham a podobne. Roky plynuli a plynú a každý rok si túto skladbu s rovnakou radosťou pustím aj niekoľkokrát a nemám vôbec problém s tým, že by som sa jej prejedla.Smějící se
Bez tejto piesne si proste nevieme s mami predstaviť pravé Vianoce.


XOXO ♥


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára