piatok 15. decembra 2017

15.adventný deň


15.adventný deň prináša Soraya (Barbie James Bond Dr. No - Honey Rider) a s ňou aj trošku moderného vianočného štýlu.Usmívající se
V dnešnom okienku môžete vidieť dvojča kovovoého zlatého stromčeka zo 4.adventného dňa. Je ním strieborný kovový stromček, ktorý som pred pár rokmi kúpila za 1€ medzi vianočnými dekoráciami

Biela skrinka, na ktorej stromček stojí bol zobratý z thajskej izby pre bábiky.
Krabička s motívom zimnej krajinky a visiaca ozdoba, ktorú drží Soraya v ruke som pred rokmi našla a vytlačila zo stránok miniaturistov
Krásny malý veniec v strieborných tónoch som tiež kúpila v Kauflande a nebol taký lacný vzhľadom na jeho veľkosť a kvaliu. Vtedy som našťastie neodolal aa musela som im ho kúpiť, lebo je taký nádherný.Usmívající se
Začiatkom leta som sa opäť raz dostala k skvelému outfitu od Barbie Cowboy Chearleader (roztlieskavačky) pri výmennom balíčku so zberateľkou Monikou (Isky Kavicka). V ňom som získala moje prvé "pravé" Barbie čižmy. To znamená, že už nie sú len plastu, ale keďže sa jednalo o outfit zberateľskej Barbie a v tej dobe robil Mattel ešte kvalitné zberateľské Barbieny, tak preto dal roztlieskavačke i lážkové čižmy, ktoré som je musela proste pri tomto projekte využiť.Smějící se
Outfit sa skladá:
- náušnice a náhrdelník: Katka/zmrzlinka
- kožená bunda, tričko, nohavice, a náramok: dve Barbie Style/Mäodne ikony z druhej vlny
- kovbojské čižmy: Barbie Dallas Cowboy Cheerleader

Ďalšiu vianočnú pesničku, ktorú som Vám vybrala patrí medzi moje veľmi obľúbené. Na rozdiel od niektorých pesničiek, ktoré tu už boli je táto poriadne rezká a asi preto ju mám tak rada.Usmívající se A ak sa troška zamyslíte, tak si aj vššimnete, že v tomto našom zozname vianočných skladieb je tu prvá žena ako interpretka. Doposiaľ tu vládli len muži, či už sólo alebo vo dvojici.
Skladba sa volá Rockin´Around the Christmas Tree a bola napísaná v roku 1958 s Johnny Marksom a naspievaná so speváčkou Brendou Lee, ktorá mala vtedy len 13 rokov. Pesnička má v sebe znaky rock and rollu.
V roku 1987 ju prespievala speváčka Kim Wilde v duete s Melom Smithom pod názvom Kim a Mel, ktorá má aj videoklip.
Táto verzia tiež nie je zlá, ale originál i v tomto prípade je pre mňa najlepší.Usmívající se
Ešte Vám poviem jednu zaujímavosť.
Pieseň bola tiež použitá v roku 1990 v mojom veľmi obľúbenom filme z detstva - Sám doma (Home Alone) v priebehu scény, keď Kevin McCallister predstiera, že sa koná dovolenková párty v jeho dome a odrádza zlodejov z okrdnutia domu.
Videoklip ani táto originál verzia nemá, len fotku speváčky Brendy počas celého trvania piesne.


XOXO ♥


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára