piatok 1. decembra 2017

1.adventný deň


A dnes je tu čas, keď vianočné šialenstvo začne u mňa konečne na blogu.
Predstavujem Vám adventný kalendár 2017!
S mojou mamou sme pre Vás všetkých vymysleli adventný kalendár s bábikami. Každý deň, až do Vianoc si spoločne otvoríme jedno okienko s jednou mojou bábikou zo zbierky.Usmívající se

Každej bábike sme vymysleli vlastnú vianočnú scénu. Bola to veľká fuška, ktorá rozhodne stála za tú námahu.Smějící se
Nápad v našich hlavách skrsol ešte vlaňajšie Vianoce, keď takýto adventný kalendár s bábikami vymyslela a otvárala jedna zberateľka zo Španielska, ktorá na svojom blogu a na Facebooku otvárala každý deň jedno okienko.
Ďalším impulzom vytvoriť niečo podobné boli drevené nálepky s číslami z obchodíka Kik, ktoré som kúpila za pár centov vo vlaňajších po vianočných výpredajoch. Tie nálepky s číslami rozhodli, že určite niečo podobné zrealizujeme, ale nemyslela som si, že až tak rýchlo a práve tieto Vianoce.Usmívající se
Nakopla ma do toho najmä moja mama, s ktorou sme sa koncom októbra začali na tomto projekte pracovať. Prvý novembrový víkend sme si len vybrali bábiky, ktoré použijeme pri fotení. Nie všetky sa do výberu dostali, keďže ich mám na moje prekvapenie viac.Smějící se
Taktiež sme cez ten víkend vyberali a vymýšľali vianočné a zimné outfity. To bola tá úplne prvá a možno aj najľahšia etapa.
Vianočné outfity boli isté z mojich dvoch kolekcií vianočných rolákov, ktoré postupne a striedavo na bábikách aj uvidíte. Ostatné sme museli spraviť do zimného štýlu. Bábikám sme samozrejme vybrali i šperky, tie čo majú viaočné roláky, majú i úplne vianočné náušnice. Taktiež sme sa aj natrápili, aby sme každú bábiku zimne obuli. Postriedali sme rôzne topánky medzi bábikami, keďže nemá každá rovnaké kĺbové telo. Mami niektorým urobili i vlasový styling účesu.Usmívající se
Bližšie si o každom outfite napíšeme pri každom adventnom dni.

Cez posledný októbrový víkend sme pracovali na všetkých vianočnýcch scénach, čo bolo oveľa náročnejšie ako obliekanie a outfitovanie bábik.
Doma sme z toho mali poriadny chaos a zmätok, keďže všetky veci, miniatúry a bábiky musíte zároveň schovávať pred mačkami, aby Vám náhodou s tým nič neurobili.
Obom nám troška z toho i šibalo. Smějící se
Keďže máme doma vianočnú zásobu dekorácií a taktiež aj naše bábiky sú vlastníci vlastného vianočného obchodu s miniatúrmi, bolo jasné, že práve my dve sme tie pravé, čo môžu takýto veľký projekt zrealizovať. Síce sme mali toľko vianočných dekorácií a miniatúr, ale nám to nestačilo a v priebehu realizácie tohto projektu sme obe ešte nejaké vianočné miniatúry museli vytvoriť.Úžasný
Celá naša obývačka bola plná všetkých vianočných miniatúr a medzi nimi boli už zoradené bábiky s číslami, ktorým sme postupne každej na mieru vytvárali osobitnú vianočnú scénu.
Zo začiatku pri úplne prvých dňoch sme boli pri scénach striedmejších, potom sme viac rozbláznili. A pri úplne posledných scénach to bolo čoraz viac náročnejšie, lebo sme sa vyhádzali s vianočnými miniatúrami alebo sme nevedeli aký ešte nábytok pre bábikydo danej scény využiť.
Každú scénu, čo sme vytvorili som si ja poctivo musela zapísať, aby som v priebehu fotenia vedela hneď, ktorá bábika patrí ku ktorej scéne.

Treťou etapou bolo samotné fotenie, čo som myslela, že je najjednoduchnejšie, ale mýlili sme sa. Mami chcela, aby som všetky adventné dni nafotila naraz. To sa však nepodarilo, keďže slnko na našom balkóne cez obdobie jeseň/zima svieti kratšie. Našťastie sme začiatkom novembra vymákli ešte celkom teplé a slnečné dni, ktoré priali foteniu tohto projektu.
Až na 4x sa mi podarilo všetko ofotiť. Mami mi pohála i pri fotení, lebo mi dirigovala, aby som na scéne pri fotení nemala nič na krivo alebo mi nič nechýbalo.S vyplazeným jazykem
Našťastie sme to nakoniec úspešne všetko zvládli.
Nakoniec ma neskôr napadol super nápad, že pri každom okienku dám odkaz na jednu svoju obľúbenú vianočnú pesničku a vytvorím tým zoznam svojich najobľúbenejšíchch vianočných pesničiek.
Vopred upozorňujem, že do výberu sa dostali len zahraničné pesničky, pretože adventný kalendár prezentujem medzi veľa zahraničnými zberateľmi bábik aj na Facebooku, Flickri a Instagrame.

Pripravte sa, začíname a otvárame prvé advetné okienko!
Amanda (Barbie Basic 002 Model No.11) sa stala tou vyvolenou, ktorá otvára tento kalendár.
Jej outfit sa skladá:
- náušnice a náhrdelník: Katka/zmrzlinka
- sveter: Blanka/Blanule
- nohavice: Mattel Fashion Fever pack
- čižmy: Barbie Fashionistas Artsy 2010

Vianočný stromček pred pár rokmi vyrábala moja mama. Papierová taška a krabička pochádzajú z vianočného obchodíka pre bábiky rovnako ako malý strieborný anjel, ktorého drží v náručí Amanda. Pôvodne bol malá visiaca dekorácia.
A ružová "ratanová" stolička, na ktorej sedí má premiéru, koncom vlaňajšieho roka som ju vymenila so zberateľkou Monikou (Isky Kavicka) v jednej našej výmennej "akcii".Smějící se

Ako prvú pesničku som vybrala úplnú novinku od speváka Eda Sheerana, ktorého považujem za najlepšieho speváka zo súčasnosti. Pesnička sa volá Perfect a je úplne prekrásna, rovnako ako samotný videoklip.Usmívající se


XOXO ♥


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára