štvrtok 14. decembra 2017

14.adventný deň


Už v poradí 14.adventný deň Vám prináša Hailey (Barbie Stardoll doll Space).
A opäť tu máme klasickú vianočnú vnútornú scénu a jednu novinku v podobe sobích uší, ktoré som vyrábala pred 2 mesiacmi v období fotenia vyrobila.Usmívající se

Scénu tvorí hojdací koník, ktorého som už pred 3 rokmi kúpila na vianočných trhoch v Kauflande. Veľmi sa mi vtedy zapáčil a vedela som, že bude vhodný ako hojdací koník pre malé bábiky Shelly a spol. do ich diorámy detskej izby.
Má na týchto fotkách premiéru, pretože čo som ho kúpila som ho nikdy predtým nefotila.
Po štrvý raz vidíte malý zelený stolček zo setu Huset Ikea pre bábiky. Už ho viac v tomto adventnom kalendári neuvidíte. Splnil si všetky svoje tohtoročné účely dostatočne.Smějící se
Svietnik so zelenou sviečkou mami vyrábala pre účely tohto projektu. Papierové dva vianočné oboxy s vianočnými guľami som pred rokmi našla na internete, vytlačila a zložila. Slúža ako tovary v našom obchodíku s vianočnými dekoráciami pre bábiky.
Zlatú trúbku mám z čias rodinného kvetinárstva. V obchodíku ju máme s počtom 8 kusov. Pôvodne každá jedna trúbka na nejakej vianočnej kvetinovej dekorácie musela visieť a odtiaľ sa museli asi odmonovať.
Hnedý macko tvorí sériu s bledohnedým mackom, ktorého ste mohli vidieť pred dvoma dňami - 12.advetný deň s Penelópe.
Je od bábiky Ori Princess, ktorú som kúpila vo výpredaji v Kauflande už pred 2 rokmi v oboch variantách kvôli ich prekrásnemu oblečeniu a týmto rozkošným macíkom. Bábiky som predala a oblečenie s medvedíkmi som si nechala pre svoje bábiky do ich šatníka.Smějící se
Biely košík, v ktorom sme tieto vymenované vianočné dekorácie vložili, sme troška museli vypchať, aby boli vianočné veci vôbec vidieť. Košík máme už aj 6 rokov, mami ho raz prefarbila na bielo, aby ladil do rôznych interiérov pre bábiky.
Sobie uši ako som v úvode písala sú novinka a vyrobila som ich špeciálne pre tieto vianočné fotenia do kalendára. Nápad vyrobiť práve sobie uši som dostala ešte vlani pri fotení hromadnej fotky s vianočnými rolákmi. Podobných bláznivých vianočných čeleniek je v dnešnej dobe všade veľa, tak prečo ich nevyrobiť i pre bábiky?Smějící se
Vlani sa mi podarilo ušiť len 7 čiapok v štýle Santa Claus, no už vtedy som mala jasnú predstavu, že Santa Clausovské čiapky mi nestačia a ešte som snívala o sobích ušiach ako o čelenke na hlavu pre svoje bábiky. Nakoniec som ju zrealizovala až tieto Vianoce. Vyrobila som ich z filcov z dvoch odtieňoch hnedej farby, z ktorých som vystrihla obrysy paroží spolu s ušami, do ktorých som musela ešte vložiť kúsok ružového filcu pre detail a nakoniec zo zeleného filcu som vystrihla a nalepila cezmínu s červeným jedným flitrom. Tieto všetky časti som nalepila na hnedý žinilkový drôt, ktorý drží celý tvar. Urobila som hneď tri, jedny s bledými parožiami a jedny s tmavšími, kotré ešte v adventom kalendári uvidíte a tie posledné tretie chystám jedenj osobe do daru pod vianočný stromček.Usmívající se
Outfit sa skladá.
- sobie uši: moja práca
- vianočné náušnice s lízatkami: Kaufland
- vianočný rolák: moja práca
- šortky so všitými čiernými pančuchami: Barbie Style prvá vlna
- hnedé vysoké čizmy: Barbie Bonanza Fashion pack
Vianočnú pesničku, ktorú som Vám vybrala pre dnešný deň zaraďujem do tých novších. Je od kanadského svetoznámeho rockového speváka a skladateľa Bryana Adamsa z roku 1984 a volása Christmas time. S mami ho máme radi a táto pesnička je už taká klasika, ktorú naše rádiá častokrát aj hravajú.Usmívající se
Vy určite môžete poznať jeho najznámejší hit Everything I Do I Do It For You z filmu Robin Hood: Kráľ zbojníkov z roku 1991 s hlavným hrdinom v podaní Kevina Costnera. Práve túto pesničku od neho najviac milujem. Je to nádherná a dokonalá romantická skladba.Úžasný
My s mami túto jeho vianočnú skladbu máme radi, ale nepadáme na druhej strane do kolien, lebo ju predbehujú iné ešte lepšie vianočné skladby.
Vybrala som video vo vianočnom štýle, kde vystupol Bryan počas Vianoc, pretože ani táto pesnička nemá oficiálny videoklip. Tak nech aspoň troška máte z videa pocit Vianoc.

XOXO ♥


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára