streda 13. decembra 2017

13.adventný deň


A dnešným 13.dňom sme sa už preniesli do druhej polovii adventného kalendára, ktorý Vám prináša Megan (Barbie Katniss Everdeen Hunger Games). Táto scéna Vás prenesie opäť do zimnej scény vytvorenej ako exteriér.
Tentokrát sa scéna odlišuje od väčšiny tradičných vianočných.Usmívající se

Na jar tohto roka som skúšala vyrobiť si pre bábiky vlastné palety podľa vzoru MyFroggyStuff na Youtube.
Vyrábajú sa z lekárenských paličiek do úst, ktoré sa dajú bežne kúpiť v niektorých lekárňach.
Môj problém pri výrobe nastáva pri spájaní jednotlivých častí. Nemám doma schopné lepidlo, ktoré by paličky zlepilo nastálo a na pevno. Vytvorila som ich preto len dve, jednu vňčšiu a jednu menšiu na skúšku. Z toho sa mi už jedna pred mesiacmi rozpadla a ja som ju proste musela rozobrať.
A tak ostala len jedna. Na fotenie adventného kalendára ako stvorená, pretože hneď bol jeden deň vďaka nej vyriešený.
Mama na paletu naaranžovala rôzne vianočné veci.
Dve drevené srdcia mám z balíka od Vlaďky (ziza.blog.cz).
Drevenú bielu hviezdu som si pred rokmi kúpila ja pre účely tvorby vianočných pohľadníc. Nikdy som ju nepoužila. V tomto projekte sa konečne hodila.
Vianočné kvetiny máme z takých vianočných gúľ, ktoré mama rozobrala. V nich boli tieto kvetiny napichané spolu s malými guľami v rovnakej farby. Takýchto vianočných gúľ sme mali doma plno v rôznych farebných prevedeniach.
Papierovú tašku, notes a čižmu mám vytlačené zo stránok miniaturistov a mám ich už pár rokov, lebo tvoria tovary vianočného obchodíka pre naše bábiky.
Kriedovú tabuľu so snehuliakom vidíte už po tretíkrát, pretože v balení boli až tri a v Kiku sa nám ich vlani podarilo kúpiť v zľave len za 30 centov.Smějící se
Tentokrát nápis Noel je dobre vidno, na rozdiel od tých dvoch predošlých.
Malé červené štipce, čo držia všetky dekorácie som dostala od kamošky a bývalej zberateľky bábik Terky (lilyfashion.blog.cz)
Keď som dofotila celú scénu a odkladala som paletu s doplnkami, padla mi na zem a aj druhá paleta sa mi rozpadla. Milujem tie lepidlá, čo v našich obchodoch predávajú.Smějící se
Neviem, či mám chuť sa opňť pustiť do tvorby výroby paliet.Nerozhodný
Outfit sa skladá:
- náušnice: Tesco
- kabát: z fashion setu od bábiky Liv
- bordové šortky: Barbie Raquelle Style/Módna ikona druhá vlna
- čierne legíny: Barbie Made to Move
- vysoké hnedé čižmy: Barbie Fashionistas Artsy

V poradí 13.vianočnú pieseň, ktorú som Vám vybrala je podľa mojej nebohej babky najkrajšia vianočná pieseň na svete.
Bez nej si ona osobne nevedela predstaviť Vianoce.Usmívající se My dve s mami nie sme práve úplne fanúšičky, máme viacej lepších favoritov z tohto adventného kalendára.
Preto ani v našom adventnom kalendári nemohla chýbať. Je ňou White Christmas (Biele Vianoce) vo najznámejšej verzii od známeho amerického speváka Binga Crosbyho, s ktorým ste sa už v kalendári mohli stretnúť vo 4.dni, kde bola pesnička ako duet so spevákom Davidom Bowiem. Tentokrát si ho vychutnáte čisto v sólovom speve.
Ešte pár slov o samotnej skladbe. Napísal ju skladateľ Irving Berlin v roku 1940. V skladbe je spomínané staromódne vianočné prostredie. Verzia, ktorú preslávil Crosby je svetovo najpredávanejší singel s odhadovaným predajom viac ako 100 miliónov kópií na celom svete.
Bing Crosby ju predstavil v rozhlasovej show na vianočný deň v roku 1941.
On sám ju naspieval v rôznych verziách spolu s orchestrom či v duete vo filme s rovnakým názvom "White Christmas" z roku 1954.
Ja som vybrala originálnu dlhú klasickú verziu. Bohužiaľ videoklip nie je, len táto jedna fotka po celý čas trvania piesne.


XOXO ♥


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára