streda 20. decembra 2017

20.adventný deň


S 20.adventným dňom sa pomaly, ale isto približujeme k Vianociam.
Prináša Vám ho Delilah (Barbie Holiday 2016).
Keď sme sa s mamou rozhodli, že urobíme tento advetný kalendár, vo svojej hlave som nosila myšlienku, že musíme využiť do jedného dňa i tento malý kozub, ktorý sme už v roku 2012 vyrobili do projektu švajčiarska chata pre bábiky.Usmívající se

Túto scénu sme nechceli priveľmi prekombinovať, keď základ tvorí jeden hlavný dominantný prvok.
A hlavne, aby všetky vedľajšie miniatúry ku krbu ladili.
Krb vyrábala pred rokmi mami, rovnako i veľký svietnik na ňom, ale ten je novší.
Drevené postavičky, hviezda a domček, ktorý držé Delilah v rukách sú z miniatúrnych ozdôb na stromček kúpených už pred rokmi v Kiku, ktorým som ostihala možnosť visenia a u nás slúžia ako tovar vo vianočnom obchodíku pre bábiky.
Drevenú hviezdu na ľavej strane krbu s panáčikom sme pre účely tohto fotenia nastokli na zbytok slamenej vianočnej ozdoby, pretože inak sama nevedela stáť a potrebovali sme ju aj vyvýšiť.Usmívající se
Pravú stranu tvorí len jednooduchý papierový darček, ktorý som dávnejšej minulosti nasšla pri vytláčaní miniatúrnych papierových vecí na stránkach rôznych miniaturistov.
Taktiež aj ústredná stredná časť krbu pochádza z týchto stránok.
Outfit sa skladá:
- vianočné sobie náušnice: Tesco
- vianočný rolák: moja práca
- džínsy: z Fashionistas Dreamhouse Midge Fashion
- biele čižmy: I Can Be Fashion outfit - Flight Attendant

Už po tretíkrát som Vám vybrala pesničku od kanadského speváka Michaela Bublého - Holly Jolly Christmas, ktorá je pre mňa od neho z vianočných pesničiek najkrajšia. Pochádza z jeho vianočného albumu Bublé Christmas z roku 2011.
Skladbu napísal v roku 1962 Johnny Marks a najviac s ňou známe vystupoval americký spevák a herec Burl Ives.
Pieseň sa odvtedy dostala medzi top 25 hrávaných sviatočných piesní pre prvých 5 rokov 21.storočia.
Videoklip skladba nemá, uvidíte po celý čas trvania len fotku speváka, pieseň patrí medzi tie najkratšie s dĺžkou trvania, čo som pre Vás vybrala.


XOXO ♥


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára