sobota 2. decembra 2017

2.adventný deň


Dnes sa dostávame k druhému okienku a s ním prichádza Shade (Barbie Basic 2.5 Model No.08). Prináša ako prvá jeden z mojich jedenástich rolákov vo vianočnom štýle, ktoré som pred rôznymi rokmi ušila.Usmívající se
Počas všetkých adventných dní som sa snažila rovnomerne rozdeliť počet černošských Barbie a taktiež vianočné roláky, ktoré sa vyskytnú každý druhý deň a vystriedajú sa zo zimnými outfitmy.

Číslo dva má i scénu ladenú do škandinávskeho vianočného štýla, ktorý mám veľmi rada.
Kovového soba som pred pár rokmi kúpila ako dekoráciu pre bábiky v Kauflande.
Svietnik v košíku vyrábala jedny Vianoce mami a vianočný venček som zase vyrábala ja na Vianoce 2015.
Outfit sa skladá:
- náušnice: Kaufland
- rolák: moja práca
- džínsy: jej pôvodné
- topánky: Barbie Style Raquelle prvá vlna

Zoznam pesničiek sme rozdelili s mami na dve polovice. Na novšie pesničky a staršie, tie tiež sa posnažím striedať počas jednodlivých dní v kalendári.Usmívající se
Ako druhú som Vám vybrala staršiu pesničku zhodou okolností z roku narodenia mojej mami - 1963. Spevák je Andy Williams a názov pesničky je It´s the most wonderul time of the year.


XOXO ♥


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára