nedeľa 3. decembra 2017

3.adventný deň


Tretí adventný deň prináša konečne i kúsok zimy a s ním prichádza Charlene (Barbie Basic 002 Model No.03). Pri tejto scéne som použila umelý sneh, ktorý som kúpila pred pár rokmi v Kiku pre účely projetku vianočný stánok pre bábiky, aby som zasnežila strechu na stánku.Usmívající se

Vlani som ho zase rozsypala pri vianočnom projekte kúzelné Vianoce s anjelmi.
A teraz sa mi úplne hodil k pravému účelu.Smějící se
Scénu tvoria sánky, ktoré som pred rokmi kúpila v Kiku a v rôznych obmenách ich každý rok opäť aj predávajú.
Svietnik, ktorý Charlene drží v rukách vyrábala cez niektoré Vianoce mami.
Dve papierové krabičky som pred rokmi vytlačila z internetu zo stránkach o miniatúrach a zložila. Taška s anjelom, ktorú nie je tak dobre vidieť pochádza tiež z Kiku, keďže som potrebovala pred rokmi kúpiť torzo malého anjelika do elegantnej obývačky pre bábiky. A ten v tej taške bol zabalený. Mám ho dokonca dvakrát.
Outfit sa skladá:
- čiapka: Ivana/Babakat
- bunda: fashion pack od bábiky Liv
- džínsy: Barbie Basic 002 Model No.07
- čižmy: Barbie Style/Módna ikona druhá vlna

Ako ste si mohli už všimnúť, každá bábika, každý deň, drží nejakú vianočnú vec v rukách.
Ako som Vám naposledy písala, snažím sa striedať staršie pesničky s novšími a dnes je tu novšia, no, vyše 20 ročnáSmějící se, z roku 1994.
Konečne taká, čo podľa mňa musí každý už notoricky poznať. Ja ju mám rada, ale nepatrí medzi moje úplné topky a srdcovky.
Tretia vianočná pieseň, ktorú som Vám vybrala je od americkej speváčky Mariah Carey - All I Want For Christmas Is You.
Túto skladbu prespievalo už veľa interpretov, dokonca sa našli aj niektorí zo Slovenska.
Ja si stále myslím, že najlepšia je táto originál verzia.


XOXO ♥


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára