sobota 10. decembra 2022

10.adventný deň - Balíme vianočné darčeky 🎁


10.adventný deň - Balíme darčeky 🎁
Je už na čase pobaliť darčeky a poschovávať ich na tajné miesto. Charlene a Soraya balia darčeky, pričom snívajú o tom, o čom spieva Mariah Carey vo svojej vianočnej piesni "All I want for Christmas is you" (Všetko, čo chcem na Vianoce si ty).
Otázka 10.dňa kalendára:
Schovali ste už vianočný darček niekedy tak, že ste ho nevedeli nájsť.

Scéna:
Balenie darčekov sa v našich kalendároch objavuje pomerne často. Väčšinou ju zaraďujeme do posledných dní, prvýkrát je v prednej časti kalendára.
Je to jedna z typických vianočných aktivít, ktorá v kalendári nesmie chýbať. Vytvorili sme už tri verzie, toto je štvrté prevedie. 
táto scéna má stále rovnakú "schému". Jednoducho urobiť poriadny "bordel" v celej scéne.
Možno sa to bude zdať divné, ale priniesť, naukladať a rozhodiť jednotlivé veci, či dekorácie trvalo minimálne hodinu.🙈🙉🙊 

Napr. sme sa riešili ako nápis Xmas na okne a sošku anjela vyvýšiť, aby boli lepšie vidieť. 
Riešili sme i stolík, na ktorom budú baliť darčeky. Momentálne je to s konferenčnými stolíkmi u nás bieda. Buď máme také, čo sú v prírodnom štýle a nehodia sa. Jeden, ktorý som už raz použila je momentálne v stave prerábania. Tak improvizujeme. Cez leto som kúpila takúto čiernu krabičku pokrytú elegantnou látkou v Pepcu. Mali/jú ju ešte v púdrovo-ružovej a šedej farbe.
Ja som si vybrala čiernu. Doma som mala presne 4 zlaté rovnaké korálky, ktoré som pripevnila na krabičku a vznikla mi taburetka. Na tú sme dali zrkadlo s trblietkami, to som kupovala v Kiku (mám i okrúhlu verziu).😊

Zabalené darčeky mami balila ešte v januári, kedy sa rozhodla, že nejaké v rôznych farebných prevedeniach urobí, aby sme ich už mali pripravené dopredu na tieto vianočné aktivity.
Mami sa zdalo okno prázdne, tak sme ešte nalepili striebornú vločku od babi Věrky.
Ružový gauč som robila na jar tohto roka.😎
Celú diorámu s oknom a so záclonami som robila vlani ako ústrednú diorámu 
do adventného kalendára.
Nápis Xmas je mamina práca. 
Sviečka zase moja.
Tento rok sme kúpili v takom novom obchodíku Atmosphere (podobný štýl ako je Kik, Tedi, Pepco...), len tie dekoračné veci majú vo vyšších cenách, kúpili sklené gule, ktoré majú vo vnútri ružové trblietky.
Zapamätajte si ich ešte, lebo ich ešte uvidíte vo výraznejšom štýle.
Čierne gule/korálky z drôtu sa mi podarilo kúpiť za pár centov nedávno v Kiku.🤩
Baliace papiere v rúrkach sme si dávnejšie vytvorili na vianočné účely.
Tento rok sme si ešte dotvorili a namotali rôzne stužky na malé kotúče, ktoré boli pôvodne cievky s niťami.🧵
Strieborné a zlaté hviezdy krabičkách sme kupovali v Kiku. Sú to kreatívne materiály v sáčkoch z polystyrénu.

Riešili sme, že chceme túto scénu ladiť do ružového štýlu.🩰
Ružová farba je teraz absolútnym hitom vo svete módy i v bytovom dizajne. Malo k tomu prispieť aj pripravovaný hraný film o bábike Barbie.😀
Vianočné stromčeky v kužeľovitých tvaroch sú taktiež už posledné tri roky 
vo veľkej obľube a móde.🎄
Preto sme si postavili i bočný stolík, kde sme umiestnili nový keramický stromček v ružovej farby, neodolala som a kúpila som si ho v Kiku. K nemu sme pridali strieborný, ten mám tiež z Kiku, ale už pár rokov, keďže sa zdal mami veľmi vysoký, tak mu dala preč nohu na fotenie.🙄
Drevený stromček s nápismi je tiež novinka, odmontovala som ho z väčšieho dreveného stromčeka, ktorý možno ešte uvidíte v nejakom dni kalendára. Je z dekorácie z Kauflandu.
Aj tento bočný stolík je improvizáciou. drevené časti sme si robili ešte do nášho druhého ročníka adventného kalendára. Štvorcové zrkadlo ako vrch stolíka je z nejakého starého zrkadla.
Biela kožušina na podlahe bol darček od dávnej kamarátky, ktorá už bábiky nezbiera.

Mami veľmi nechcela dávať tentokrát baliť i hračky, ale keďže v celom kalendári vystupujú deti, bolo by to divné. 
Ja som stále nejaké veci na balenie do scény pridávala, mami vravela, že nech sa už krotím a nech idem radšej fotiť.
Som sa trošku "rozšupla".😁
Nemohli chýbať pri balení ani mačky, ktoré som vlani dostala na Vianoce. Sú to hračky z Kiku, neviem, či ich ešte predávajú. Pomenovala som ich po svojich dvoch kocúroch. Rómeo je čierny a hrdzavý je Louis, pretože sa farbou i srsťou podobajú na našich drahých reálnych chlpáčov.🐈

Rekvizity:
vyrobené
bledomodrá a ružová krabička s trblietkami - pôvodne šperkovnice, moja tvorba
nápis XMAS - práca mami
vianočné darčeky zabalené - práca mami
rolky baliacich papierov - práca mami
sviečka na okne - moja práca
všetky knihy - moja práca
notes Louis Vuiton - moja práca
krabice na parfúmy Chanel - moja práca
sklená fľaška "Provence" - moja práca
tácky s trblietavými okrajmi, v jednej je čečina a v druhej sú parfúmy - moja práca
ružová krabica/bomboniéra - moja práca
šedá drevená tácka, kde sú ružové gule - moja práca
biela drevená tácka, kde sú cievky so stužkami - moja práca
ostatné
zlatá kabelka a šatka - Barbie Basic 001 doplnková sada
visiaca fialová kabelka - Barbie Top model Summer
čierna kabelka - od jednej bábiky Integrity Toys Eden?
make up štetce a rámik na fotky - od zberateľských Barbie z kolekcie The Looks
strieborná púdrenka - Barbie Basic 001 doplnková sada
strieborné náramkové hodiny - od Integrity Toys Chipa zo setu Bratter Loves 
Dior parfúm a biela soška anjelika (pôvodne kľúčenka) - darčeky od kamarátky Katky G./zmrzlinky
ružová váza - miniatúrna keramika, dostala som do daru
čínska váza - miniatúra japonskej značky Re-ment
dve Hello Kitty, dva medvedíci, formula, snehuliak Olaf a 
jedna postavička z akčného filmu - miniatúry z Kidner vajíčok
bábika v kolíske - od Shelly Babysitter Nikki
biela krabička/bomboniéra - od jednej Barbie
biela látková bábika na gauči - kupovaná v Tedi
drevená ružovo-biela krabička - kupovaná, ale premaľovaná 
drevená krabica s vínami - pôvodne magnetky, ktorým sme odlepili vína

Aktérky/bábiky:
Soraya v modrom (zberateľská Barbie Dr.No, Honey Rider Barbie Loves James Bond)
 Charlene v ružovom (zberateľská Barbie Basic 002 Model No.03)
kocúri Louis a Rómeo - hračka z Kiku

Outfity:
Soraya
modrý sveter - dokonalá práca šikovnej zberateľky Ivy Kuciánovej
biele nohavice - práca od krajčírky Elenky Motýľovej
náušnice - práca od kamarátky/zberateľky Katky G./zmrzlinky
topánky - z Barbie Basic 001 doplnkovej sady
Charlene
ružový sveter - dokonalá práca šikovnej zberateľky Blanky/Blanule
bledomodré rifle - od zberateľskej Barbie 002 Model No.07
tenisky - od zberateľskej Barbie Bella Twillight
náušnice a náhrdelník - od šikovnej kamarátky/zberateľky Lenky/Nauriel














Pieseň: All I Want To Christmas is You
Interpret: Mariah Carey


3 komentáre:

  1. To je krásnýýýý, nejvíce se mi líbí fotka: jak jsou kočky obalené mašličkou na balení dárků. Krásná fotka - nevinnost sama, jakoby říkaly "Já nic, já muzikant.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Věrka💙. Vychádzam z vlastných skúseností. Naše mačky sa zapoja do všetkých našich aktivít. Moja mami si myslí, že som túto scénu zbytočne prepchala.😁

      Odstrániť
  2. To je titěrností :-) to se mi líbí moc. Pidi kuličky hvězdy stromky

    OdpovedaťOdstrániť