utorok 20. decembra 2022

20.adventný deň - Chanel milujeme aj na Vianoce 🐩



20.adventný deň - Chanel milujeme aj na Vianoce 🐩
Diane je dlhodobo pobláznená do Chanelu. Tohto roku sa rozhodla, že nestačí, ak nakúpidarčeky v tomto obchodnom dome, ale vymyslela si vlastný vianočný stromček v štýle Chanel. Teraz už stačí zavolať domov kamošky a spolu si zaspievať "Santa tell me" (Santa povedz mi) ako to spieva Ariana Grande.Otázka pre 20.deň adventného kalendára:
Máte aj Vy v obľube nejakú svetoznámu značku?

Scéna:
Tento adventný deň je troška "úlet", už nám to pomaly, ale isto vrcholí.😁
Vlani sme robili adventný kalendár vo "fashion" štýle, vtedy sme však takýto nápad ešte nemali.
Opäť inšpirácia prišla z Pinteresu.😃
Tento rok sa u mňa v rámci sveta bábik niesol v štýle výroby módnych tašiek (nielen Chanelu) a miniatúrnych parfúmov Chanel. Pár zberateliek bábik Barbie má preto i túto moju tvorbu u seba doma pre ich bábiky.
A keďže si na Pinterese ukladám rôzne inšpirácie na fotenia s bábikami a veľa z inšpirácií je hlavne z reálneho sveta. A tak mi medzi toľkými mojimi Vianocami ponúkli i ozajstný stromček ozdobený v štýle módneho domu Chanel. A nielen jeden! 🥰
To už som zbystrila svoje oči a moje šedé bunky začali sa točiť a v hlave tvoriť kreatívne myšlienky.
Mami mi vraví, však si vlastný stromček vyrobíme. Nie je to po prvýkrát, čo si robíme vlastný
Rovnaký biely čečinový ste mohli vidieť v tomto kalendári v 12.adventnom dni, keď stavali stromček.
Aj tento Chanel stromček má rovnakú kovovú konštrukciu, len ten som urobila ja a tento mami pri mojej asistencii.🙂
Kovovú konštrukciu máme z kormútka, ktorý bol takou jarnou dekoráciou obalený s oranžovými sisalom. Z čias nášho rodinného kvetinárstva.

Okrem vyrobených tašiek mám novinku a je ňou krabička Chanel.🤩
Stromček sme ozdobili čiernymi ružami, ktorými som mala ozdobený vlaňajší klasický "zelený" stromček. Vtedy som ladila do čierno-zlato-biela.
Ten ešte budem musieť zmeniť, keďže som ho "okradla" o čierne ruže.🖤
Ďalej sme s mami ešte cez leto zohnali v obchode Atmosphere (obchod v štýle Kik, Pepco, dekorácie má však vo vyšších cenových reláciách), sklené malé gule, ktoré majú vo vnútri ružové trblietky.
Mali i iné farby, aj bielu, ale tá by v bielom stromčeku už zanikla.🤨
Dva balíčky sme kúpili, v každom bolo 6 kusov.
Ďalej sa mi podarilo zohnať za pár centov čierne korálky z drôtu. V pôvodnej cene by som ich nekúpila, boli predražené, ale keď na mňa v Kiku skočili za pár centov, tak šup so mnou domov. Tých je len päť.
Pridali sme ešte perlové flitre v počte 4 kusov.
A mala som šťastie, pretože zberateľka a tvorila Hanka mi poslala tento mesiac vianočný balíček, ktorý obsahuje nesmierne množstvo kreatívnych vecí, komponentov, doplnkov pre bábiky a pod., medzi ktorými boli i dve zlaté Eiffelovky, také len "polky". To bolo radosti, keď som zistila, že budú vhodné na tento stromček! Doma máme plno Eiffeloviek v rôznych veľkostiach, ale väčšina je strieborných a nejaká medená. Na stromčeku by veľmi už "trčali".😅
Keďže tieto zlaté mali háčiky, tak aby boli prirodzené, pridala som na nich ešte čiernu saténovú mašľu.
S mami sme rozmýšľali aký bude špic stromčeka. 
Nakoniec sme prišli na veľkú čiernu saténovú mašľu.🎀
Tú som robil ja, pozerám všelijaké videá s "hackami" ako robiť mašle, ale nikdy nie som s tým spokojná. Na videách je to omnoho lepšie a krajšie.
Nakoniec sme na mašľu nalepili biely perlový fliter.😎
A nesmiem zabudnúť, že pod špicom je ten môj parfúm No.05, ktorý bežne vyrábam.
Aby okno nebolo prázdne, tak sme do okna a aj na boky záclon dali ružovo-strieborné venčeky z čias komunizmu, pôvodne venčeky okolo sviečok, ktoré od môjho detstva používame ako vianočnú výzdobu pre bábiky.🤗
Rovnako ako pri stromčeku, ktorý sa tento rok v kalendári staval, sme sa rozhodli vyvýšiť dvomi kávovými vrchnákmi (ten istý bol použitý na včerajšiu poštovnú schránku), na ktoré sme dali CD disk.💿

Okrem stromčeka, som vedela, že využijem môjho obľúbeného psa pudla Princa od Mattela z 80.rokov, ktorého som si kúpila pred 10 rokmi na E-bayi, keď som mala obdobie zháňania realistických psov od Mattela. Takých posledných dvoch desaťročí už nevyrábajú.😥

Využila som i oblečenie v štýle Chanel, ktoré na takéto podobné "fashion" témy rada využívam.
Je od bábiky Barbie podľa počítačovo-internetovej hry Stardolls.🎮

Rekvizity:
dioráma s oknom - moja práca
Chanel stromček - vyrobila mami
Chanel tašky a krabica - moja práca
soška anjela - kúpená v miestnom kvetinárstve
papierové krabičky na Chanel parfúmy - moja práca
čierny a perlový parfúm - moja práca
ružová sviečka - moja práca
dekoračné topánky - moja práca

Aktérka/bábika:
Diane (zberateľská Barbie Diane von Furstenberg)
pudel Prince (Barbie Poodle Prince)

Outfity:
Diane
sako a šaty - Barbie Stardoll Doll in Space
topánky - od prvých kĺbových Fashionistas Raquelle
perlové náušnice - moja práca
perlový Chanel náhrdelník - z dielničky kamarátky a zberateľky Katky G./zmrzlinky
náramok - od nejakej Barbie Módnej ikony/Style
Prince
obojok s čiernym motýlikom - jeho vlastný originál














Pieseň: Santa Tell Me
Interpret: Ariana Grande




5 komentárov:

  1. Jsem nadšená, že do většiny svých aranží dáváš i domácí mazlíčky, je to paráda.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne🤗🥰💖, kde inde ich všetkých odprezentujem? Aj všetky pohyblivé bábiky sa tento rok vyskytli v kalendári. Ešte som nepoužila ich domáce prasiatko a veveričku.😁 Tú som však fotila na jeseň. Možno v ďalšom roku.🙂 Môj sen je mať ešte takú krásnu realistickú a chlpatú mačku. Zatiaľ mám len gumové.🙄

      Odstrániť
  2. Odpovede
    1. Ďakujem Miška😉, áno ružová farba, Chanel a Paríž, to je snom mnohých žien. U mňa je to najviac Paríž, potom ružová farba a nakoniec Chanel.😃

      Odstrániť