utorok 13. decembra 2022

13.adventný deň - Pijeme horúcu čokoládu ☕

13.adventný deň - Pijeme čokoládu
Advent a stánky patria k sebe. Dnes si chceme pomaškrtiť a zahriať sa.
Takto nejako si to vymysleli Hailey s dcérkou Kelly a zamierili si to k čokoládovému stánku.
Pri maškrtení počúvali Holly Jolly Christmas (Požehnané, radostné Vianoce) od kanadského speváka Michaela Bublého a zahriali sa zvonka i zvnútra.
Otázka 13.dňa kalendára:
Ľúbite horúcu čokoládu?

Scéna:
Toto je jeden z dní z tohtoročného adventného kalendára, kde sme sa rozhodli spraviť nový projekt.
Dva roky si už ukladám inšpiratívne vianočné fotky na Pinterese, kde sa fotia pri rôznych stánkoch s horúcou čokoládou.☕🍫
Tie fotenia sú profesionálne, nie sú to skutočné predajné stánky, len v súčasnej dobe už ustupujú klasické ateliérové fotenia a vymýšľajú rôzne inovatívne sezónne fotenia.
Na väčšine z mojich uložených fotiek boli fotené deti pri stánkoch s horúcou čokoládou a na snehu.
Pri stánkoch boli rôzne dekorácie ako sánky, lyže, lampáše a pod.
Mám uložené i fotenia, kde sa pije horúca čokoláda na korbe nejakého červeného auta.
Tú možno zrealizujeme o rok v ďalšom kalendári.🙈🙉🙊

So stánkami máme už dosť veľké skúsenosti.😁
Tento stánok je v poradí náš štvrtý. Pred 9 rokmi sme robili vianočný stánok ako vianočný projekt, vtedy sme ešte kalendáre nerobili. Stačil nám len jeden projekt k Vianociam.
O polroka neskôr sme vyrobili druhý vo veľkonočnej verzii.
Neskôr sme zistili, že veľkonočný stánok je málo využiteľný, tak sme i ten prerobili na vianočný a mali sme už dva.😊
Potom sme mali prestávku, až sme jeden stánok bez strechy (podobný ako je tento), urobili na Valentína pred 3 rokmi ako "bozkávací" stánok.👄
A v tom roku sme sa rozhodli, že starým dvom vianočným stánkom prerobíme strechy a valentínskemu stánku urobíme strechu a zmeníme ho tiež na vianočný, keďže vianočných dekorácií každým rokom pribúda. Nielenže ich vyrábame, ale si ich pre bábiky i kupujeme.
Takže tri vianočné stánky plnohodnote uživíme.😎
Tomuto už nemienime vyrobiť strechu, budeme ho využívať sezónne, len palice s nápisom sa budú meniť.

Mami som "prikázala", že musí urobiť ďalší stánok. Predtým všetky tiež robila ona, len keď sa strechy prerábali, to som robila ja.🙂
Pri tomto stánku som ja urobila nápis a niečo opravila po mami.
Mami som ukázala ako vyzerajú girlandy na inšpirujúcich fotkách a ona mi potom so zelenej čečiny a z bielych a červených brmbolcov urobila girlandu.
Ďalej som spravila červeno-biele lízatká z machovej peny a tú istú kreatívnu penu som nastrihala na dvojfarebné kocky, ktoré som nasypala do priehľadných fľašiek.
Vytlačila som si krabičku, kde majú byť "lízatká" (je prázdna).🍭
Rovnaká dvojica šálok s horúcou čokoládou je z takého setu zimnej chaty pre bábiky Moxie Girlz. Kúpila som ju pred rokmi v Dráčiku, neskôr som sama usúdila, že pre Barbie je veľkostne malá, ale doplnky tie sú v dobrých pomeroch, tak som si tie nechala a chatu poslala ďalej do sveta.🌏
Jednou z úloh, ktoré mala na starosti mami v tomto kalendári bolo urobiť 4 outfity pre 4 Shelly (malé bábiky Barbie). Keďže asi najviac na tejto vianočnej tvorby ju inšpirovala károvaná látka, rozhodla sa urobiť okrem bieleho ponča i kárované pončo pre Shelly.
Nie je fanúšička šitia pre tieto malé bábiky, ale rada šije pre bábiky čiapky. S každým adventným kalendárom pribúdajú ďalšie nové zimné čiapky.😂

Rekvizity:
zimná krajina s brezami - moja práca
pozadie s oblakmi - práca mojej mami
stánok - spoločná práca mňa a mami
lyže a sánky - vianočné dekorácie z Kauflandu
lampáš - z vianočnej dekorácie Santa Clausa z Jysku (obrala som ho vtedy i o lavičku)
stromček - darček od kamarátky/zberateľky Vlaďky 
dve strieborné šálky s čokoládou - od chatového setu bábiky Moxie Girlz
strieborno-červená šálka - neznámy pôvod (dostala sa ku mne s nejakou kopou vecí pre Barbie)
papierová krabička na lízatká - moja práca
3 lízatká a cukríky vo fľaškách - moja práca

Aktérky/bábiky:
Hailey (Barbie Stardoll Doll Space)
Kelly (Shelly Club School Bunch Kelly)
Giselle (Barbie Cinderella Godmother)

Outfity:
Hailey
trenčkot - zberateľská Barbie Dolls of the World United Kindom
čierne vysoké čižmy - Barbie Módna ikona/Style Raquelle, druhá séria
károvaný šál - moja práca
čiapka - práca mami
tmavomodrá kabelka - od kamarátky Katky G./zmrzlinky
náušnice lízatka - dámske z Tesca
Kelly
pončo, rifle a čiapka - moja mami
tenisky - AA Happy Family Happy Birthday Ryan 
Giselle
vianočný sveter a čiapka v štýle Santa Clausa - moja práca
maskáčové nohavice - od Barbie Shakira Rocking Concert
čižmy - Barbie Módna ikona/Style Raquelle, prvá séria
vianočné náušnice - dámske z Kauflandu










Pieseň: Holly Jolly Christmas
Interpret: Michael Bublé


3 komentáre:

  1. Zase krásná scénka, jako živá. Hned bych si horkou čokoládu dala.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Věrka🥰, aj ja som mala ten pocit najmä pri fotení tejto scénky.😃

      Odstrániť
  2. Keď som zbadala tie lízanky - paličky v nadpise, som si spomenula, že synček ich niekoľko dostal cez Vianoce od strýka a sú neskutočne tvrdé :-D Americký obchodík a oni doniesli milión lízaniek. Aj také, aké si vyrobila máme doma, akurát na ne nemám odvahu :-D
    Horúcu čokoládu milujem, hlavne ak má takú pudingovú konzistenciu :-P no mňam :-P :-P

    OdpovedaťOdstrániť