piatok 2. decembra 2022

2.adventný deň - Staviame snehuliaka ⛄

2.adventný deň: Staviame snehuliaka
Hurá, konečne nasnežilo!⛄
Claire, Vivien, Mirabel a Tiffany vybehli von a postavili veľkého snehuliaka. A bude z toho výborná fotka na Instagram!📸
A ešte si zaspievali spolu "Merry Christmas everyone" od anglického speváka Shakina´Stevensa.
Otázka 2.adventného kalendára je:
Postavili ste zo snehu v živote niečo iné ako len snehuliaka?

Scéna:
Rozbehli sme sa s adventným kalendárom veľmi dobre, preto druhý deň pokračujeme exteriérovou scénou. Konečne môžete vidieť moju ručne vyrobenú zimnú krajinu "zázrakov", ktorú som robila do 4.ročníka adventného kalendára. Ešte ju v tomto ročníku zopárkrát uvidíte.😊
Tento rok bude viac exteriérových scén ako interiérových. Predošlých rokoch to bolo vždy naopak.
Stavanie snehuliaka je už taká naša tradičnejšia scéna kalendára, stavali sme ho už 3x a 1x bol súčasťou guľovačky. Prvých dvoch ročníkoch som mala urobeného menšieho snehuliaka, ale keďže som ho darovala jednému veľkému fanúšikovi tohto handmade snehuliaka, tak som musela pre účely nových kalendárov urobiť nového. Keďže som dokupovala polystyrénové gule, ktoré tvoria základy tohto snehuliaka, zabudla som v akej veľkosti mám jednu guľu doma a až doma som zistila, že som dokúpila väčšie, tak bolo už isté, že snehuliak bude omnoho väčší ako bol mojím pôvodným zámerom.
Spätne som rada, že máme veľkého, na fotkách pri bábikách vyzerá ešte lepšie.😍
Snehuliak je moja tvorba, mami mu robila šál a čapicu.
Aby som scénu troška inovovala, tak som pridala snehové gule v podobe kreatívnych brmbolcov v dvoch veľkostiach a v bielej farbe. 
O tejto scéne som mala presnú predstavu, že urobím tzv."poschodie" z detí, lebo som potrebovala zapojiť i dve moje staršie deti, ktoré máme v zbierke (Skipper a Stacie), plus som pridala najvyššiu malú Chelseu.
U mňa sa samozrejme volajú inak ako ich Mattel pomenoval.😁
Deti sa s najstaršou sestrou (Barbie) prepojili všetky do fialovej farby.
Tento nápad vznikol kvôli outfitu, ktorý má Viviem/Skipper na sebe. Ten som celý sama ušila (len v rukách) už pred 10 rokmi.😎
Zhodou okolností mi padlo vhod, že Mirabel/Stacie má pončo s fialovým rolákom, len tretie dieťa bolo treba "dotvoriť". Na misiu ušitia až 4 outfitov pre najmenšie deti som zapojila moju mami, ktorá z toho obzvlášť nemala veľkú radosť, ale nakoniec zvládla ušiť v rukách všetko, čo som jej nakázala vytvoriť.
Tiffany/Chelsea má fialový kabát i čiapku z maminej dielničky. Dostala som sa v robote vyhodeným kúskom oblečenia, ktoré som však niektoré zachránila na naše kreatívne účely. Fialová látka je pôvodne baby body.💜
Jediná Claire/Barbie má vyskladaný outfit od Mattela. Okrem klapiek na uši, ktoré som robila ešte do 2.ročníka adventného kalendára s bábikami a mami robila už pred 2 rokmi ružový šál.

Rekvizity:
zimná krajina s brezovými stromami - moja práca
snehuliak - moja práca 

Aktérky/bábiky:
Claire - zberateľská Barbie Keith Haring
Vivien, Mirabel & Tiffany - Camping Family Skipper, Stacie & Chelsea

Outfity:
Claire
fialová bunda - zberateľská Barbie Twillight Bella (prvá verzia)
rifle - Barbie Basic 002 Model No.14
biele nízke čižmy - Barbie Basic 001 doplnková sada
klapky do uší - moja práca
Vivien
mikina, strieborná vesta, fialové tričko (to nemáte ako vidieť) 
a rifle sú moja práca
fialové tenisky sú jej vlastné
náušnice - dámske
Mirabel
pončo so všitým fialovým rolákom a rifle sú zo sady pre bábiky Bratz
fialové tenisky sú z topánkovej sady určenej pre Skipper a Stacie
biela čiapka - moja mami
Tiffany
fialová čiapka a kabát - moja mami
rifle od Shelly Club  School Bunch Gia
ružovo-biele tenisky - jej pôvodné







Pieseň: Merry Christmas Everyone (Veselé Vianoce všetkým)
Interpret: Shakin´Stevensa 





7 komentárov:

  1. Krásné, už jsem se na váš adventní kalendář moc těšila :-) Edita

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Editka za obe 🤗💙😊, tak vidíš, že Ťa Ježiško vyslyšal a dočkala si sa ďalšieho ročníka.😃

      Odstrániť
  2. Moc pěkná scénka - mě se líbí jak máš děti pěkně oblečené. Koukám že mami udělala plno práce a šálu pro sněhuláka taky pletla tvoja mami? Mě se teda líbí i ten sněhulák.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Věrka🤗, moja mami a ani ja neviem vôbec pliesť a háčkovať. Snehuliak má čiapku a šál z detského svetríka, ktorý som pred rokmi kúpila v Tescu v zľavách. Skoro polovicu detí do tohtoročného kalendára obliekla mami. Ušila 5 maličkým Shellinkám outfity.🙂

      Odstrániť
  3. Nádherná scénka so sestričkami, snehuliak je perfektný :-) Úprimne si ani nepamätám, kedy naposledy som stavala snehuliaka, nieto ešte niečo iné zo snehu :-D

    OdpovedaťOdstrániť