piatok 23. decembra 2022

23.adventný deň - Vraciame sa domov 🚗

23.adventný deň - Vraciame sa domov 🚗
Astrid chodí pár krát do roka domov a jednou y príležitostí, keď prichádya domov sú Vianoce. Tento rok sa jej podarilo prísť len jeden deň pred sviatkami, no celú cestu si od radosti spievala "Driving Home for Christmas" (Šoférovanie domov na Vianoce).

Otázka 23.dňa adventného kalendára:
Cestujete aj Vy domov na Vianoce?

Scéna:
Od začiatku vymýšľania scén do tohtoročného kalendára som vedela, že diorámu s červenými dverami chcem do kalendára určite zapojiť a nielen raz. Vlani bola novinkou a mojim dlhoročným snom, ktorý som si sama vyrobila a splnila.😊
Troška sme tápali akú tému pred dvere vymyslíme. Minulom roku sa vešal veniec a parkovala vespa s darčekmi pred dverami.
 Tak tento rok sa išiel venčiť pes a zároveň dieťa na sánkach.
Bol to 11.adventný deň, fotenie bolo večerné, tak som rada, že vyšiel protiklad a vraciame sa domov za svetla.😎
Pôvodne som mala naplánovanú inú bábiku bez auta.
Bábiku som zmenila už v polovici kalendára, keď som tú pôvodnú posunula skôr a túto vyššiu dala ako samostatnú do tohto predposledného dňa.🤩
Keďže pri 15.adventnom dni, kde ste videli vianočný piknik v parku pri aute, tak som písala, že mám ešte druhé auto, ktoré som však nepoužila, lebo sa mu nedal vyklopiť kufor.🚙
A troška ma to inšpirovalo, lebo druhé auto som zatiaľ v žiadnom predchádzajúcom kalendári nepoužila.🤔
Tento Mini Cooper bol vyrobený špeciálne pre Kena, tak preto má chvalabohu i normálnu farbu, myslím, že existuje i modrá verzia, ale táto sa mi páči viacej.
Svietnik je výroba mojej mami, rovnako ako všetky krabicové darčeky.🎁
Mami mi v januári dorobila pár darčekov, lebo mi ich balíme a ladíme farebne do scén, tak potrebujeme i rôzne varianty. V aute je na fotkách taký mix.
Aj veniec na dverách vlani robila mami. Inak ten, čo bol pri venčení psa bol druhý a väčší, ale ako poznamenala mami, taký detail si nikto nevšimne, ale aj tak sme výmenu spravili.😅
Vlani mami vyrobila dva. Najskôr väčší, ktorý sa jej zdal priveľký, tak spravila tento druhý typ.

Musím poďakovať dvom darkyniam, ktoré mi na začiatku decembra už poslali darčeky a ja som vykombinovala ich tvorbu do outfitu. 🤗
Pôvodne som mala ku kabátu, ktorý som robila do kalendára pred 3 rokmi, inú čiapku a šál.
A aj vysoké šnurovacie čižmy som robila do kalendára, sú mojou prvotinou v rámci obuvi pre bábiky.💪

Rekvizity:
dioráma s červenými dverami - moja práca
vianočný veniec na dverách - vyrobila mami
tri farebné stromčeky - kupované v Tescu
všetky darčeky - vyrobila mami
vianočné tašky - moja práca
nápis Xmas - moja práca
dvoje malých sánok kupované v Tedi, ale ja som ich dvojfarebne prefarbila
auto Mini Cooper - značka Mattel pre Kena

Aktérka/bábika:
Astrid (Barbie BMR 1959, prvá séria)

Outfit:
biely chlpatý kabát - moja práca
čiapka - vyrobila zberateľka Hanka
šál - vyrobila zberateľka a kamarátka Ivka/Babakat
zebrie legíny - Barbie Fashionistas Sassy, z čias ešte kĺbových sérií
čižmy na šnúrovanie - moja práca












Pieseň: Driving Home For Christmas
Interpret: Chris Rea


4 komentáre:

  1. Super auto, super písnička - neznala jsem jí.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Perfektné Barbie auto <3 ale ísť v zime kabrioletom, to je Astrid asi členkou ľadových medveďov :-) Minulý rok sa aj mne splnil sen a odšoférovala som si na Vianoce domov, v čo som ešte rok predtým neverila, že by to mohlo byť niekedy reálne.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jelikož trávíme Vánoce doma, nikam se nevracíme. Každopádně autíčko je naložené pořádně, to bude druhý den radosti...

    OdpovedaťOdstrániť