streda 7. decembra 2022

7.adventný deň - Pozeráme TV 📺

7.adventný deň: Pozeráme TV 📺
Dnes je riadne zima, tak zostávame teplúčku doma. A čo budeme robiť? Predsa pozerať "Sám doma". A vypočujeme si tam aj nádhernú pesničku "Somewhere in my Memory" (Niekde v mojej pamäti) od Johna Williamsa.
Otázka 7.dňa kalendára: 
Patrí "Sám doma" k Vaším obľúbeným vianočným filmom?

Scéna:
Táto scéna sa mala objaviť už 4.adventnom dni kalendára, ale keďže som nemala dotvorený televízor, presunula som na ten deň Tvorenie v krajčírskom salóne.👗
Scéna s televízorom sa už raz objavila a to v druhom ročníku adventného kalendára z roku 2018.
Vtedy som mala práve dorobený televízor s dvd prehrávačom, ktorý sa však bol na objednávku do detského domčeka, tak som si ho rýchlo požičala aspoň na vianočné fotenie.🎄
Moja mami odvtedy do mňa občas "hučala", že aj naše bábiky potrebujú vlastný televízor.
Mala som v minulosti nejaké plastové, len jeden bol už "plochý", ale všetky som dala preč zo zbierky.
A roky plynuli a plynuli a ja som sa do výroby televízora nedostala. 
Má to veľa dôvodov, menej láka, nepotrebovala som ho do nejakej súťaže a mám "rozptýlenú" hlavu na milióny kreatívnych projektov.🙈🙉🙊
Našťastie sa mami dočkala a ja som si túto scénu dala naschvál do kalendára, lebo potom som vedela, že sa dokopem do výroby.
Zelený gauč patrí medzi tie prvé realistické gauče, na ktoré som na seba "pyšná".🙂
Spolu s dvomi retro stolíkmi som ich vyrobila počas prvej vlny "zavretia" na jar 2020.
Drevená debnička, ktorá je stolík pod TV, bola najskôr dlhé roky obyčajnou debničkou, ktorú som vyrobila. Pred dvoma rokmi som jej dala nohy a spravila z nej oficiálny stolík pod TV, ktorú som stále nemala.😕
O tom, aký vianočný film sa bude v telke pozerať, som mala od začiatku jasnú predstavu.
Predsa môj obľúbený Sám doma.🏡
No, troška som sa prerátala. Predtým ako som sa stala zberateľkou a kreatívnym tvorcom diorám a miniatúr, som sa venovala filmom a seriálom. Vystrihovala som si každý týždeň z tv programového časopisu svoje obľúbené filmy a seriály, ktoré som si lepila do rôznych zošitových dosiek podľa žánrov.
Tie dosky s filmami mám, len už skoro 10 rokov nič nevystrihujem, najmä nelepím.
Mám plno ešte nedolepených obrázkov, preto som si myslela, že určite nájdem vhodný obrázok pre filmy Sám doma alebo Sám doma stratený v New Yorku. 🗽
Keby som sa bola pozrela alebo by som aspoň tušila, že všetky budú malé, dala by som si ich vytlačiť s rôznymi inými miniatúrami, ktoré si dávam v meste tlačiť.
Odkedy mám 3 roky nový notebook na miesto starého stolného PC, som už svoju starú tlačiareň nevedela k notebooku pripojiť. Z finančného dôvodu sa mi stále oplatí pár strán si vytlačiť ako investovať do novej tlačiarne. Najmä, keď túžite už po kvalitnejšej tlači.
Keďže v tomto predvianočnom zhone nestíham chodiť si dávať veci tlačiť, rozhodla som sa vymyslieť, tak, že si nastavujú film cez PC na TV a zatiaľ vidia len "úvodný" obrázok v menšom rozmere na ploche obrazovky.📺
Moju mami inšpirovalo k tvorbe tohto kalendára prekrásna károvaná látka, ktorú sme minulý mesiac našli vyhodenú pri kontajneroch.😅 Vlastne bol to plný sáčok rôznych starých krajčírskych látok, ktoré niekto nedošil alebo nepoužil. V sáčku boli dva veľké kusy károvanej látky, z jednej mal niekto nastrihanú sukňu, druhá bola nedotknú časť.😍
Károvanú látku okrem tohto dňa ešte v tohtoročnom kalendári určite uvidíte, nechajte sa prekvapiť.
V tomto dni je z nej urobený koberec, dva obrusy na stoloch a jeden vankúš.
Ten som šila v rukách pred fotením, lebo i túto scénu sme si robili na poslednú chvíľu.
Znamená to, že bola síce vymyslená, ale nie úplne dotiahnutá, čo všetko na scéne chceme a vlastne nakoniec sme išli do typických vianočných farieb - zelená a červená.💚💓
Taktiež som na poslednú farbu prehodnotila outfity a z ležérnych do ružova ladiacich som išla do červeno-bielo-krémových tónoch. Pridala som na dotvorenie celkovej atmosféry čiapky v štýle Santa Clausa, ktoré som šila pred pár rokmi k svojim obľúbeným vianočným rolákom z ponožiek.🧦
Veď posúďte sami.😊

Rekvizity:
TV - moja práca 
vianočné DVD - moja práca
zelený gauč - moja práca
károvaný vankúš - moja práca
retro dvojica stolíkov - moja práca
károvaný koberec a dečky na stoloch - práca mojej mami
notebook s modrým CD - od Barbie My scene
pukance v modrej miske - z kaviarenského setu My scene
šedý diaľkový ovládač - z jedného Barbie obyvačkového setu
vianočný svietnik - práca mojej mami
nápis JOY na dreve - moja práca
autíčko stromčekom na dreve - moja práca
vianočné pečivo - darček od mojej kamarátky Katky G./zmrzlinky
trojica mačiek - gumené mačky z môjho detstva

Aktéri/bábiky:
Amanda (Barbie Basic 002 Model No.11)
Deborah (Barbie Basic 002 Model No.14)
Dalilach (Barbie Holiday AA 2016) 
Susy (Shelly Club Pony Ride Susy)

Outfity:
Amanda
tričko Puma - z Barbie fashion Puma packu
dlhý etno sveter - moja práca
etno legíny - moja práca
papuče - moja práca
Santova čiapka - moja práca
vianočné náušnice - dámske
Deborah 
hnedý sveter - šikovná zberateľka Ivka Kuciánová
hnedé tričko - od nejakej My scene Barbie
krémové legíny - darček od Katky G./zmrzlinky
krémové čižmy Uggs - moja práca
Santova čiapka - moja práca
vianočné náušnice - dámske
Dalilah
tričko s motívom Wonder Woman - z fashion packu Wonder Woman Barbie
svetrík s kapucňou - od Cali Girl Barbie Summer
rifle - Barbie Basic 002 - Model No.05
tmavohnedé čižmy Uggs - moja práca
Santova čiapka - moja práca
vianočné náušnice - dámske
Susy
svetrík - moja práca
nohavice - moja práca
čižmy uggs - moja práca















Pieseň: Somewhere in my Memory
Interpret: John Williams


5 komentárov:

  1. Opět moc povedená scénka - perfektně vypiplané - nádherně udělané. Holky jste fakt super.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Věrka💙. Na túto scénu som sa veľmi tešila.😁

      Odstrániť
  2. Opět další krásné adventní focení. Máte opravdu stále skvělé nápady. Fotky se povedly.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Pavli.😘💖 Behom rokov sa v tejto oblasti vyvíjame dopredu a tým pádom, máme dobre rozvinutú kreatívnu hemisféru.😁

      Odstrániť
  3. Parádna rodinná pohoda a tie cicky k tomu <3

    OdpovedaťOdstrániť