piatok 16. decembra 2022

16.adventný deň - Nakupujeme na vianočných trhoch 🌆


16.adventný deň - Nakupovanie na vianočných trhoch 🌆
Kde je väčšia vianočná atmosféra ako na vianočných trhoch?
Vedia to aj Blanche s Melody a Zahara s kóliou Coco, preto sa na ne vybrali.
Našli tu aj roztomilé vianočné dekorácie, z ktorých im ochotne pomáhali vybrať Lea, Aiko a Zaine.
Bola to Cold December Night (Studená decembrová noc) ako spieva kanadský spevák Michael Bublé.
Otázka 16.dňa adventného kalendára:
Chodíte na vianočné trhy nakupovať vianočné darčeky alebo sa na nich chodíte stretávať s rodinou a priateľmi?

Scéna:
Prvýkrát som trojicu stánkov fotila do adventného kalendára 2020, pretože som ich v tom roku prerábala a pridala som k nim ešte tretí do trojice, ktorý bol pôvodne v tom roku robený pre valentínske fotenie ako "bozkávací stánok". Musela som mu však dorobiť červenú strechu, myslím, že ju vtedy robila mami, ja som všetky ešte "zasnežovala".
Pôvodne mami urobila stánok pred 10 rokmi ako vianočný projekt v roku 2012 s veľkou zelenou strechou a na Veľkú noc 2013 sa urobil podobný stánok, ale už v jarných farbách, ale s jednoduchšou strechou, pretože vianočný stánok mal dosť ťažkú a veľkú strechu, ktorá vždy stánok prevažovala a celý vždy padol. Ani strecha veľkonočného stánku nebola lepšia výhra. 
Takto čakali niekoľko rokov, pokiaľ som sa do toho nepustila a neurobila z vianočnej strechy dve strechy, použila som už len jednu polovicu.
A z veľkonočného som použila tiež len časť na ten pôvodný červeno-hnedý valentínsky, lebo ten nemal strechu.
 Mami vyrobila každému stánku podobné girlandy a pridala ku girlandám i venčeky.
Stánky so zelenou strechou majú girlandy zo zelenej čečiny a stánok s červenou strechou má bielu girlandu.
Scéna tohto dňa je najviac početnou scénou s počtom osôb z celého kalendára. 3 predavačky, 3 kupujúce a jeden pes.

Rekvizity:
A keď sme robili prerábku stánkov, tak sme si určili, v ktorých budú predávať aké typy vianočných dekorácií.
Stánok na ľavej strane má všetky typy svietnikov a visiacich dekorácií z maminej tvorby.
Venček, ktorý visí na girlande som náhodou robila ja.
Stredný stánok oproti dvoma rokmi, dostal nové tovary z mojej tohtoročnej januárovej tvorby.
Dekorácia v tvare mini dverí s nápisom Noel robila mami.
Stánok na pravej strane má všetky visiace vianočné venčeky z maminej tvorby.
Stromčeky boli kupované v Kiku.
Rovnako i drevené postavičky. Tie boli už kupované v Kiku pred 10 rokmi, keď sme vytvorili úplne prvý vianočný stánok. Boli pôvodne malé drevené visiacie vianočné ozdoby, len mi sme im odstrihli nite na zavesenie.

Aktérky/bábiky:
Blanché (Barbie Cinderella Lady Tremaine)
Melody (Shelly Club School Bunch Melody)
Zahara (zberateľská Barbie Jean Basquiat)
Lea (Barbie Fashion Fever Lea)
Aiko (Barbie Fashionistas 81)
Zaine (Barbie Fashionistas 90)
kólia Coco (od Mattela, ale nezistila som dodnes jej originál názov)

Outfity:
Blanché
zelený kabát - krajčírska tvorba od Elenky Motýľovej
silonky - moja práca
čižmy - doplnkový set Barbie Bonanza z môjho detstva
čapica - súčasťou tohtoročného darčeka k Vianociam od Hanky
náušnice - moja tvorba
biela kabelka - tvorba od kamarátky Katky G./zrmzlinky
Melody
pončo, šál, čelenka - práca mojej mami
rifle - od AA Happy Family Happy Birthday Rayna
biele tenisky - Shelly Club Tennis Lorena
Zahara
šedý kabát - od jednej Barbie z kolekcie Fashion Fever (tvár Mackie)
ružové tričko - Barbie Módna ikona/Style z druhej série
rifle - Barbie Basic 2.5 Model No.08
čižmy - od zberateľskej Barbie Angelica 
Pirates of the Caribbean On Stranger Tides
čiapka - taktiež súčasťou tohtoročného darčeka k Vianociam od Hanky
strieborná kabelka - Barbie Keith Haring
Lea, Aiko & Zaine
vianočné roláky - moja tvorba
čelenka so sobími ušami a obe čiapky v štýle Santa Clausa - moja tvorba
vianočné náušnice - dámske z Tesca
Coco
vodítko a obojok - moja práca












Pieseň: Cold December Night
Interpret: Michael Bublé

5 komentárov:

  1. Tak to je taky moc nádherná scénka - takových krásných věcí co tvoje holky prodávají. A ten pes - ten je kouzelný.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Věrka💓, naša dlhoročná handmade prácička, v červenom stánku sa však predávajú "novinky". Psa už mám skoro 10 rokov, ako tých ostatných veľkých od Mattela.😊

      Odstrániť
  2. Nádhera :-) Toľko aktérok a Basquiat je prekrásna <3

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Všichni jsou pěkně slušivě oblečení a ten sortiment ve stáncích... hned bych si vybrala :-)

    OdpovedaťOdstrániť