pondelok 5. decembra 2022

5.adventný deň - Ideme do hračkárstva 🧸

 

5.adventný deň: Ideme do hračkárstva 🧸
Sayuri zobrala malú Kaylu a Lilien do hračkárstva, pretože pred Vianocami majú najkrajší výklad a chcela zistiť, čo chce Kayla od Ježiška. Cestou ich napadlo zaspievať "Like it´s Christmas" (Ako keby boli Vianoce) od pop-rockovej skupiny Jonas Brothers.Otázka pre 5. adventného kalendára:
Ktorá bola najvzácnejšia hračka, čo Vám doniesol Ježiško?

Scéna:
Túto scénu si celú vymyslela mami a aj ju presadila do tohtoročného kalendára.😉
Dioráma mojej cukrárne "La Marie", ktorú som si pred dvoma rokmi robila ako súčasť mojej dekorácie k 30.narodeninám, sa aj tento rok v adventnom kalendári zmenila na niečo iné.😃
Minulý rok to bol obchod s dekoračnými vecami, tento ročník je z nej menšie  hračkárstvo.
Mami si sama naaranžovala výkladnú skriňu s rôznymi miniatúrnymi hračkami, prevažne z Kinder vajíčok. Bohužiaľ priehľadná fólia "výkladné sklo" dosť odrážalo pri fotení mňa a hračky nie je výraznejšie vidno.🙄
Mami si provizórne vytvorila na budovu vianočnú výzdobu v podobe bielej čečinovej girlandy a vencov. Ozdobila ich s novými ružovými guľami a čiernymi korálkami, ktoré mienim ešte použiť na jeden vianočný stromček v tomto kalendári.
Keďže už pár rokov vlastním krásny ružový kočík od bábiky Steffi Love, ktorý je aj dosť dobre vypracovaný, lepšie ako tie čisté plasty od Mattela, bolo by ho hriech niekedy nevyužiť.
Naplnila som kočík i vianočnými dekoráciami, ktoré si už Sayuri kúpila, len ich tiež je ledva vidieť.
Medzi outfitmi, ktoré mami šila niektorým malým detičkám do tohtoročného kalendára,  bola i táto čiernovláska Kayla. Ušila jej biele pončo, aby ladila s krásnou čiernou bundou, ktorú som dostala vlani na Vianoce a nebola ešte využitá do žiadneho adventného kalendára. Je z dielničky krajčírky Elenky Motýľovej a je jednoducho dokonalá.🥰
Na dotvorenie pohody som pridala i jazvečíka Missy, ktorého som vlani dostala k Vianociam.
Bohužiaľ mojím nedopatrením sa mi zmazalo video😥, ktoré patrilo k tomu to dňu, lebo fotím na maminho mobile, ktorá má kvalitnejší foťák, je už prepchatá adventnými fotkami, tak asi pri triedení fotiek mobile sa video zmazalo, čo ma mrzí...., ale keď nejde o život, nejde predsa o nič.....

Rekvizity:
väčšina hračiek je z Kinder vajíčok z môjho i maminho detstva (napr. Káčer Donald a Minnie)
plyšový pes a macko Pooh sú z kľúčenok
papierové veci ako je krabica spoločenskej hry, je moja práca
nápis JOY - vyrobila moja mami
obojok a vodítko pre psa - moja práca
ružovo-strieborný kočík - od bábiky Steffi Love
ružový stromček pod kočíkom - kupovaný v Kiku
malé dekoračné sánky - darček od kamarátky/zberateľky Vlaďky

Aktérky/bábiky:
Sayuri (playline Barbie Made to Move purple top, prvá séria)
Kayla (Shelly Club School Bunch Kayla)
Lilian (bábätko bolo súčasťou nábytkového setu detskej izby od Mattela)

Outfity:
Sayuri
čierna dlhá bunda - z dielne Eleny Motýľovej
trojfarebná čiapka - vyrobila moja mami
čierne legíny - od Barbie So in Style Babyphat Grace
moderné topánky - od Barbie BMR 1959 Millie z prvej série
ľadvinka - od Kena BMR 1959 z druhej série
náušnice s tučniakmi - dámske
Kayla
pončo, čelenka, šál i rifle - vyrobila mami
ružové tenisky - sú jej originál











Pieseň: Like It´s Christmas (Ako keby boli Vianoce)
Interpret: Jonas Brothers


3 komentáre:

  1. Další krásná scénka - překrásný obchůdek. Taky jsem chtěla vyzkoušet udělat obchůdek - tak snad na příští rok obchůdek udělám.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Věrka 😘, raz je to cukráreň a raz obchodík, podľa potreby. Držím palce, nech si i ty jeden obchodík vytvoríš.😉

      Odstrániť
  2. Len jedno na toto môžem povedať, že má Sayuri môj veľký obdiv, že sa vybrala do hračkárstva s dvomi malými deťmi, ale inak scénka krásna, kabát/bunda od Elenky dokonalosť :-)

    OdpovedaťOdstrániť