sobota 3. decembra 2022

3.adventný deň - Sánkujeme sa 🛷

.

3.adventný deň: Sánkujeme sa
Prišli starí rodičia Lilibeth a Gordon a zobrali svoje vnúčatká Nikki a Tommyho na sánkovačku.🛷 A tie zase zobrali psíka Shebu. Lilibeth bola hrdá, že Gordon sa aspoň farebne zladil k jej outfitu. A čo si spolu zaspievali? Walking in the Winter Wonderland (Prechádzka v zimnej krajine zázrakov) od amerického speváka a herca Binga Crosbyho.

              Otázka 3.adventného kalendára je:
Máte nejaký netradičný zážitok, ktorý sa Vám spája so sánkovaním 
a na ktorý ste nikdy nezabudli?  

Scéna:
Už druhý deň po sebe zostávame v zimnej krajine zázrakov.❄
Tentokrát sme sa zo stavania snehuliaka posunuli na sánkovanie.
Po roku pauzy sa na scénu vracia dvojica babka a dedko.
Vymysleli sme im jednoduchú činnosť, svoje dve vnúčatká si berú sánkovať, každý zvlášť na jedny sánky.
Keďže máme 3 typy veľkostí týchto sánok, dve z nich sme kupovali pre účely staršieho adventného kalendára, rozhodli sme sa pre nich vymyslieť novú scénu zo života.
Hnedé mám už aj 10 rokov, pochádzajú z Kiku a kupovala som ich už vtedy pre účely fotenia s bábikami.🙂
Biele sú viac také "dekoračnejšie",  majú na sebe namaľované drobné zlaté hviezdičky a sú o chlp menšie ako hnedé.
Obom som spravila červené špagáty na ťahanie.
Bledomodré outfity, ktoré majú obe deti na sebe, šila pred pár rokmi mami, tiež samozrejme pre kalendárové účely.😁
Troška bol problém s outfitom babky, pretože tá ťažšie niečo na seba oblečie, keďže má plnoštíhle telo.
Nakoniec mala šťastie a padol na ňu možnosť s prekrásnym a dokonale pleteným pončom v tmavomodrej farby, ktoré som dostala už skoro pred 3 rokmi na narodeniny od kamarátky a zberateľky Lenky (naurielpanenky.blogspot.com).
Možno si niektorí dlhoroční fanúšikovia adventného kalendára spomenú, že dedko mal presne tento istý outfit vytvorený, keď išiel loviť kapry.😀

Rekvizity:
celá zimná krajina zázrakov - moja práca
hnedé i biela sánky - dekorácie z obchodu Kik
tri nízke zasnežené stromčeky - dekorácie z Kauflandu
umelý sneh - obchod Kik

Aktéri/bábiky:
Lilibeth (Barbie Happy Family Grandmother)
Gordon (Ken Happy Family Grandfather)
Nikki (Shelly Club Baby Sitter Kelly)
Tommy (Shelly Club Winter Fun Tommy)
Pes Sheba z jednej Barbie kuchyne od Mattela

Outfity:
Lilibeth
tmavomodré pončo - Lenka/Nauriel
čierny rolák - moja práca
legíny - krajčírka Elena Motýľová
bordová kabelka - zberateľská Barbie On Location Monte Carlo
bordové nízke čižmy - zberateľská Barbie Jean-Michael Basquiat
strieborné náušnice - z dielničky Katky G./zmrzlinky
Gordon
tmavomodrá bunda - z fashion sady pre Kena z 90.rokov (z môjho detstva)
nohavice, šál a čapica - práca mojej mami
dlhorúkavkové tričko (vy ho nevidíte) - z fashion sady pre Kena od Mattela
vysoké topánky - z fashion malej sady letného oblečenia pre Kena od Mattela
Nikki
 čelenka, kabát a rifle - práca mojej mami
bledomodré tenisky - Shelly Club School Bunch Kayla
Tommy
čiapka, kabát a rifle - práca mojej mami
biele tenisky - Shelly Club School Bunch Gia









Pieseň: Walking in the Winter Wonderland 
(Prechádzka zimnou krajinou zázrakov)
Interpret: Bing Crosby








6 komentárov:

  1. Opět moc pěkné - sáňkovačka se mi líbí. No vidíš babi a dědu ještě nemám - pěkně jsi je oblékla.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Věrka💖, ja som šťastná, že som si ich pred 10 rokmi kúpila, teraz sa ich ceny určite pohybujú vo vysokých cenách.🙄

      Odstrániť
  2. To je rozkošné.Moc pěkné fotky.

    OdpovedaťOdstrániť