pondelok 12. decembra 2022

12.adventný deň - Staviame vianočný stromček 🎄


12.adventný deň: Staviame vianočný stromček 🎄
Sme v polovičke adventu a Natalia, Dylan a Liana sa rozhodli vyzdobiť vianočný stromček, aby si h užili dlhšie. Pri vyzdobovaní sa im rozhodli pomôcť aj mačky a tak si užili kopec zábavy a zaspievali si aj spolu pieseň "Rocking around Christmas Tree" (Hojdanie sa okolo vianočného stromčeka) od americkej speváčky Brendy Lee.
Otázka 12.dňa kalendára:
Staviate stromček spolu s deťmi alebo na "tajnáša"?

Scéna:
V tejto scéne sa vystriedali rôzne páry, pretože sme sa rozhodovali, kto sa do akej párovej činnosti bude najviac hodiť. Dylan má svoju premiéru nielen v kalendári, ale celkovo sa jedná o jeho prvé fotenie.🙂 Keďže som ho dostala len v septembri na meniny a nestihla som mu zatiaľ urobiť predstavovacie fotky.
Dostal však svoju "oficiálnu" partnerku zo zbierky a je ňou Natalia Vodianova, Barbie vytvorená podľa ruskej topmodelky a filantropky.

Mali sme o tejto scéne jasnú predstavu. Párik s dieťaťom zdobia vianočný stromček, neskôr sme zistili, že najvhodnejšie bude celú scénu ladiť do ružova, podľa oblečenia aktérov.🩰
Taktiež som už vedela aký vianočný stromček bude dvojica/trojica zdobiť.
V januári tohto roka som po minuloročných Vianoc dostala vrtuľu do zadku a prerobila som 10 ročný vianočný stromček kužeľovitého tvaru, ktorý robila mami. Tá ho spravila zo zelenej čečiny, ja som dala prednosť bielej, lebo zdobenie predtým bolo tiež do ružova-strieborna. Myslím, že ružovej farbe sa lepšie hodí biela.🦢

Ani sa to nezdá, ale dobre veľa tej čečiny stromček zjedol, čečine som skracovala dĺžku, pre bábiky je kratšia dĺžka prirodzenejšia a lepila na kovový kormútok. Ten máme ešte z čias rodinného kvetinárstva, bola to taká dekorácia omotaná celá sisalom do jarného štýlu. Sisal aj vybledol, proste už to nebolo ono, tak sme našli nové využitie.
Tie chlpaté ružové ozdoby sú pôvodne vianočné girlandy super moderného štýlu, ktoré mami zohnala v Tescu viac ako pred 15 rokmi. Zjavne vtedy nikto nechápal, že sú to vianočné dekorácie.😁
Dnes je ružová farba nielen vo Vianociach veľmi trendy.
Najmä tie super "pinkové" verzie.

Stromček dostal troch drevených anjelov, ktorých som dostala v super vianočnom darčeku zameraného len na kreativitu od kamarátky Vlaďky z Čiech a vlastne ten ma vtedy v januári totálne pobláznil a ja som vo Vianociach žila ďalší mesiac.🤣
Drevených anjelov som nalakovala ružovým lakom na nechty. Aby mal stromček bohatšie zdobenie, napadlo ma použiť ružové trblietky v tvare srdca.💗
Ďalej som našla striebornú girlandu na nylonovej nity, ktorú sme pred 10 rokmi kupovali do projektu svadobný altánok, ktorý už dnes žiaľ neexistuje. Chystá sa však raz aj jeho obnova na dokonalejšiu verziu.🥰
Na cíp som nakoniec nalepila drôtenú striebornú hviezdu od kamarátky Katky G./zmrzlinky, ktorú mi raz dala ako súčasť vianočného darčeka.

Diorámu s oknom už isto poznáte, tak som ju opäť využila.
Moja mami je jej menšia fanúšička, troška sme sa chytili na "záclonách", keďže ona by chcela mať každú scénu inak a keď vraj budem dávať len jednu záclonu, tak to vyzerá, že všetci aktéri bývajú v rovnakom dome/byte.😂
Tak vymyslela a požičala záclonu z našej stálej diorámy - izbe v thajskom štýle.
Záclonu do nej robila mami.
Takže "chudáci" už to vyzerá, že to tú bývajú i iní ľudia.
Keďže ako vraví mami, rohový gauč som žiaľ ešte nestihla pre bábiky vyrobiť, aby sa hodil do kúta tejto diorámy, mami sa rozhodla improvizovať.
Aby nebola nuda a gauče sa stále neopakovali, použili sme "bubble chairs" (bublinové stoličky), ktoré som pred pár rokmi robila ja.🙂
Doplnili sme ich o stolík v medenej farby, ktorý je pôvodne stojan na perá z Pepca. Škoda, že sme nekúpili i jeho zlatú verziu, určite by sme i tú využili.
Záclonu sme ešte ozdobili rovnakou girlandou ako je na stromčeku.🎄
Na okenicu sme dali ružové stromčeky, ktoré sme pred 3 rokmi kupovali v Kiku. 
V sáčku boli dve veľkosti, 3 väčšie a 3 menšie.
No, moja mami chcela na okne tentokrát urobiť veľkostnú postupku, lebo je to teraz moderné. Tak si jeden z tých stromčekov musela znížiť.😄
Ležiaceho anjelika sme niekde objavili a zachránili, je novinkou, druhý trblietavý a sediaci anjelik na stolíku bol pôvodne visiaci, niekto nám ho už veľmi dávno dal ako súčasť vianočnej prízdoby darčeka.🎁

Rekvizity:
 vianočný stromček - moja práca
trojica ružových stromčekov - vianočná ozdoba z Kiku
mini soška ležiaceho anjela - neznámy pôvod
soška sediaceho trblietavého anjela - neznámy pôvod
bublinové stoličky - moja práca
medený stolík - stojan na perá z Pepca
papierové krabičky (v niektorých sú i urobené vianočné gule) 
- moja práca z pred 10 rokov
strieborné veľké gule - rozobraté už roky z jedných vianočných dekorácií

Aktéry/bábiky:
Natalia (zberateľská Barbie Natalia Vodianova)
Dylan (zberateľský Ken Look, prvá séria)
Liana (Shelly Club Stargazer Liana)

Outfity:
Natalia
ružová blúzka a čierna sukňa - od krajčírky Elenky Motýľovej
ružové topánky - od zberateľskej Barbie The Look Sweet Tea
perlové náušnice - od kamarátky Katky G./zmrzlinky
Dylan 
celý komplet kostým i topánky - fashion pack pre Kena od Mattela
Liana
šaty a čipkové punčochy - od mojej prvej Shelly z detstva Bedtime Fun
ružové topánky - Shelly Club Pony Ride Susy
mačky 
- gumené mačky z môjho detstva











Pieseň: Rockin´Around The Christmas 
Interpret: Brenda Lee

4 komentáre:

  1. Opět krásná scénka - ty tvoje miniatury, ty jsou tak krásný. Je pravda že už také nějaké mám, ale ty tvoje jsou boží. Kouzelné krabice na vánoční koule a na světílka.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Věrka💕, vianočné krabičky na gule, tie patria medzi tie prvé vianočné miniatúry, ktoré som tvorila, preto majú aj vyše 10 rokov. V budúcom roku by som ich mala začať asi vyrábať.😃

      Odstrániť
  2. Tak toto je presne podľa môjho gusta, štýlové a elegantné v moderných ružovo-bielych/strieborných tónoch doplnených o nesmrteľnú čiernu. Naprostá dokonalosť.
    Zdobenie stromčeka s deťmi (teda v mojom prípade s jedným) bola lahoda, ale zdobenie stromčeka s dvomi kocúrmi už bola väčšia výzva.

    OdpovedaťOdstrániť