streda 21. decembra 2022

21.adventný deň - Korčuľujeme sa v parku ⛸

21.adventný deň - Korčuľujeme sa v parku
Patrick a Kerina od detstva milujú korčuľovanie a preto nemohli počas adventu vynechať korčuľovanie v parku. Jazdili úplne perfektne a preto im patrí pieseň Perfect (Perfektný) od anglického speváka Eda Sheerana.Otázka 21.dňa adventného kalendára:
Korčuľovali ste sa už niekedy vonku?

Scéna:
Krasokorčuľovanie patrí medzi moje najobľúbenejšie športy, ktoré milujem a pozerám v TV.💙 Posledné roky už menej, ale je to moja srdcovka. Druhý je hokej a potom je dlho nič, pretože nie som športový typ a ostatné športy ma veľmi nezaujímajú.😀
Keďže milujem už od detstva krasokorčuľovanie, rozhodla som sa pri našom prvom adventnom kalendári, ešte v roku 2017, že postavím pre svoje bábiky takýto malé klzisko, ktorý robila na Youtube moja obľúbená youtuberka My Froggy Stuff.🥰
Froggy, keď ho pred pár rokmi urobila, bola som úplne nadšená a dodnes neľutujem, že síce to bol veľmi namáhavý projekt, s ktorým som strávila posledné dva dni konca roka 2017 a privítala som s ním nový rok 2018.
Vtedy som ho chcela dať ako záverečnú bodku prvého adventného kalendára, len som nestihla projekt dokončiť.😔
Tento projekt a ešte karaván, patria medzi tie projekty, ktoré mám uložené v skrini a preto ich takmer nepoužívam.
Naposledy som klzisko vyťahovala pre adventný kalendár 2019, odvtedy sa skrini troška poničil, tak som musela narýchlo ešte pred samotným fotením, riešiť opravu mantinelu.
To ma trošku zdržalo, ale podarilo sa. Mala by som štadión ešte aj tak upraviť. Priehľadné fólie sú už také doškriabané.. V skrini mám v ňom uskladnené ďalšie veci pre bábiky, tak nie je to tiež úplne top miesto uskladnenia.😏

Takže od začiatku písania dní pre tohtoročný nový adventný kalendár som vedela, že chcem sa korčuľovať a konečne vo dvojici ako romantický pár.
Mám tri páry dámskych korčulí, ale ani jedny pánske, preto vždy korčuľujú len dámy.
Rozhodla som sa to zmeniť. Už dávno sme s mami odhalili, že medzi drevenými časťami mojej Eiffelovky, ktorú mi mami kúpila v detstve na našich vianočných trhoch, že obsahuje dve časti, ktoré pripomínajú kovové časti korčulí. 😲
Ako tá Eiffelovka sa rozpadla už pred 15 rokmi, ovtedy mám doma už iné, preto sme tú drevenú nechali len na materiál.
Tie časti ma natoľko zaujali, že som sa rozhodla z nich spraviť korčule. Proste ich bolo treba nafarbiť na strieborno a nalepiť na plastové topánky pre Kena.😁
Inak som mala dosť nervy, lebo som tie drevené časti založila a nevedela ich nájsť. Našťastie sa objavili tam, kde som od samého začiatku ich hľadala, ale nevidela.
Pri pózovaní bábik som však zistila, že ťažké telo Kena neudrží. Tak som improvizovala a a musela som na korčule prilepiť ešte pospajané časti z kreatívnej "machovej" peny také kocky. Na fotkách to našťastie nikto nezbadá.
Partnerke dokonale sedia korčule od mojej Barbie z detstva, pretože má väčšiu nohu a je i vyššia, čo ma pozitívne prekvapilo.😎

Mami mala pre tento deň tiež úlohu, urobiť pončo pre Barbie z károvanej látky, ktorú sme začiatkom minulého mesiaca našli vyhodenú s inými látkami v sáčku pri kontajneroch.😅
Pred pár rokmi som v Kiku kúpila bordové brmbolce na takej stuhe a to sa mami veľmi zapáčilo, tak aj pončá pre malé Shellinky, ktoré ste už všetky v tohtoročnom kalendári videli, mali tento brmbolcový okraj.
Ken dostal z tej istej látky ešte šál, aby ladil s partnerkou.
Malý kandeláber je oficiálne prvou dekoráciou, ktorú som kupovala už ako zberateľka pre svoje bábiky.
Bol z jedného nemeckého zásielkového obchodu, ktorý neviem, či ešte existuje, ale zo Slovenska vtedy odišiel.
Scéna sa nám zdala málo vianočná, tak sme sa rozhodli pridať jeden stromček, ktorý je pôvodne stromček z čínskeho obchodu, ale všetky pôvodné mega ozdoby sme odlepili a vyzdobili s vlastnými dekoráciami. 🙂
Tento stromček máme oficiálne v našom vianočnom obchodíku pre bábiky s názvom Christmas Dream Shop.🎄

Rekvizity:
klzisko s lavičkami - moja práca
kandeláber - kupovaný cez katalóg Neckerman
vianočný stromček - čínsky obchod, prerobený z vlastnými ozdobami, robila mami

Aktéri/bábiky:
Kerina (Barbie BMR 1959, druhá séria)
Patrick (Ken BMR 1959, druhá séria)

 Outfity:
Kerina
pončo - vyrobila mami
čierny rolák - moja práca
šedo-čierne legíny - moja práca
korčule - od Barbie Hot Skating 
riflový klobúk - z doplnkovej sady Barbie Fashion Fever
zlaté kruhové náušnice - od kamarátky a zberateľky Lenky/Nauriel
Patrick
sako - od Integrity Toys Chipa Barefoot in the Park, The Bratter lovers
nohavice - z jednej Mattel párovej sady oblečenia
biele topánky - od Kena Looks 5, pridaná drevená časť ako korčula
károvaný šál - vyrobila mami









Pieseň: Perfect
Interpret: Ed Sheeran


4 komentáre:

  1. Už som sa skoro bála, že klzisko nebude, ale vy dve ma proste vždy viete potešiť :-) Nádherná scéna <3

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Moc obdivuju tu třetí fotku, on fakt bruslí! Tak tohle je perfektně napózované. A hned jsem si říkala, že pánské brusle jsem nikde neviděla a pak čtu, že je to domácí výroba...

    OdpovedaťOdstrániť