sobota 24. decembra 2022

24.aventný deň - Spievame vianočné pesničky 🎹🎶🎻



24.adventný deň - Spievame vianočné piesne 🎹🎶🎻

Po nádhernej štedrej večeri sa celá rodinka presunula do hudobnej miestnosti ku klavíru, Corrie, Paul a malá Victoria si spolu zaspievali "Have Yourself a Merry Little Christmas" (Majte svoje malé veselé Vianoce) od kanadského speváka Michaela Bublého.
Otázka 24.dňa adventného kalendára:
Ktorá je Vaša najobľúbenejšia vianočná pesnička?

Všetkým, ktorí ste prešli tento adventný kalendár, 
želáme slovami pesničky 
"Majte svoje malé veselé Vianoce,
rozsvieťte svoje srdce.
Odteraz sa problémy stratia
z dohľadu!"

Šťastné a veselé želajú

Mária a Silvia alias Mary & mami

P.S. Chystám rekapituláciu do konca roka i s kolážou

Scéna:
Rozmýšľali sme akou formou urobíme záverečné vyvrcholenie tohtoročného kalendára.
Tento rok sme žiadne extra nápady nemali.
V čom som si bola istá bolo to, že chceme opäť použiť náš najobľúbenejší pár, ktorí v tejto zostave uzatváral už adventný kalendár 2018 (chýba len chlapec Tommy, ktorého som kvôli oblečeniu priradila do iného dňa).👨‍👩‍👧
Ďalej sme vedeli, že v tomto kalendári chceme použiť náš krásny a elegantný klavír, ktorý sme do kalendára po prvýkrát použili len vlani, pritom na budúci rok to bude už 10 rokov, čo som ho dostala na Vianoce.
Vlani mal kalendári dosť veľký úspech, vtedy na ňom klaviristka hrala koledy.🎹
S mami sme si povedali, že už raz sme hudobný koncert robili, ale bol v novoročnom štýle.
Takže sme vymysleli záverečný vianočný koncert, kde Corrie bude hrať na husle, Paul na klavíri a malá Victoria bude spievať.🎤
Írskeho setra Ruby som priradila asi len 9 dní pred koncom, keď som si delila veľkých psov, že ktorý a v ktorom adventnom dni sa vyskytne. Len jeden chudák sa nikde nakoniec nedostal.😐

Ďalším dôležitým faktom bolo, čo bude mať rodinka na sebe.👱‍♀️👱‍♂️👧
Keďže Paul má iné telo ako bežný Mattel Ken, je vyšší a pod., u nás zatiaľ nemá veľmi na výber ako ísť do svojho originál outfitu. Nechali sme ich viac ležérne, tak ostal len v košeli bez saka, ktoré ste mohli vidieť na Kenovi pri krasokorčuľovaní.⛸
Corrie sme vybrali moje obľúbené bledomodré šaty, čo bola taká automatika k zladeniu ku bledomodrej košeli.
Puzzle nám nakoniec úplne zapadlo, keď som zistila, že mám pre malú Victoriu bledomodré elegantné šaty, na ktoré som úplne zabudla a nikdy neboli ešte fotené.👗
Kúpila som ich pred 2 rokmi s bábikou za 1€ v Kauflande, kvôli oblečeniu, tá pôvodná bábika je Kaufland značky, tú som potom poslala ďalej do sveta.
Topánky sú o malý chlp užšie ako majú Shellinky od Mattela, ale nohy do nich aj tak vopchám.
A Ruby ako pes bola bonusom, lebo je celá ladená do modrých tónov ako i samotná Barbie, ku ktorej pôvodne patrila.

Klavír bol pôvodne silno ružový, my sme ho pred rokmi prestriekali vo farby v spreji.
Scénu sme opäť vedeli tvoriť len pred fotením, keď sme ju začali zostavovať.😊
Zistili sme však, že potrebujeme ladenie do modrej farby, čo sme si pri prvotnom nápade neuvedomovali.🙄
Máme až dva typy vyrobených vencov do modra. Jeden s bielou čečinou a druhý so zelenou.
Zobrali sme ten biely, druhý bol v kalendári už použitý.
Rozmýšľali sme, že ktorý stromček z našej super zbierky malých stromčekov použijeme, aby nám farebne ladil.
Nakoniec sme sa rýchlo zhodli na tomto modernom bielom kuželi, ktorý sme pred rokmi kúpili v zľave Tescu. Biela farba je taká jemná, do scény lepšie zapadol.
On je tvorení z takých akoby mašličiek "lyžičiek".
Potom sme ešte riešili darčeky, ktoré sme akurát do modrého ladenia nemali.💙
Použili sme tie, ktoré sú ladené do bielo-zlata, ale mňa napadlo, že predsa máme 2 darčeky ladené do modra, ktoré mi mami urobila na jar, keď som fotila gratulačné fotky do jednej párty s bábikami na Instargrame. Baliaci papier bol kupovaný ako vianočný, takže vlastne všetko zapadlo podľa predstáv.
Mami sa i s malými darčekmi vie vyhrať, aby mali krásne zdobenie.🎁
Tieto modré mali také tmavomodré a zlaté flitre, ktoré sme použili ešte na zdobenie do okna.
Nakoniec sme sa hrali ešte so záclonami.🙈🙉🙊
Pôvodné čipkové záclony sa mami nejako extra nepáčili, zdali sa jej málo honosné do tejto záverečnej scény. Najskôr sme na nich vešali striebornú stužku, až ich mami dala úplne preč a zobrala takú tvrdšiu bielu stuhu so zlatým lemovaním, ktorú máme z čias rodinného kvetinárstva.
Keďže nebolo času dva pásy obšívať, aby bola hrubšia, tak sme využili náhradnú alternatívu v podobe tavnej pištole. Tieto záclony som sa rozhodla, že budem využívať, tak ich predsa len nakoniec ešte obšijem ako sa patrí.😎
Mami tá zlatá farba na darčekoch vadila, tak ju dodala ešte s tenkou stužkou do venca, nalepila naň drevenú hviezdu s motívom nôt a nakoniec prefarbila fixkou i nápis Noel, ktorý vyrábala vlani do adventného kalendára.
Ďalej ten zlatý prvok mami potrebovala dodať do tortového stojana, ktorý bol súčasťou tohtoročného darčeka od zberateľky Hanky. Mami miluje takéto rôzne etažéry už pár rokov. Sama si tento rok pre našu "reálnu" vianočnú výzdobu jeden vyrobila.🤩
Snehová guľa je môj tohtoročný počin, tá je ladená do strieborno-modra, ale mami sa pod stromček hodil.
Aby stromček nepôsobil zapadnuto, umiestnili sme ho na zlatý stojan, ktorý nám ostal z vianočnej dekorácie, takej sviečky na baterku.

Zábavu som si "užila", keď som záverečnú scénu musela prefotiť a nafilmovať odznova, lebo som zistila, že po odfotení, keď som išla samostatne fotiť Paula, že nemal košeľu v nohaviciach a vyzeral divne. Totiž chlapov obliekala tento rok mami a nejako tento dôležitý fakt nepostrehla..😅
Mohla som to nechať tak, ale keďže išlo o záverečnú scénu a stále bola ešte nebola "zrútená", prekonala som sa a dala som to skoro celé po druhýkrát.🙂

Rekvizity:
všetky darčeky - vyrobila mami
etažér - darček od zberateľky Hanky
biely stromček - vianočná dekorácia z Tesca
snehová guľa - moja práca
nápis Noel - vyrobila mami
vianočný venček - vyrobila mami
klavír a taburetka - z nábytkovej sady od bábiky Gloria
dvaja ležiaci anjelikovia - vianočné dekorácie z Kiku
husle - z jedného fashion Barbie outfitu "povolania" 
tamburína - od Barbie Generation Girl Chelsie
notová kniha - moja práca

Aktéri/bábiky
Corrie a Paul (bábiky Integrity Toys Poppy Parker & Chip Farnsworth III., Barefoot in the Park, Bratter Lovers)
Victoria (Shelly Club Pet Pal Nikki)
írsky seter Ruby (od Barbie Glam and Groom Teresa)

Outfity:
Corrie
bledomodré šaty - Barbie Cynthia Rowley
strieborné topánky - z Mattel doplnkovej sady
náhrdelník a náušnice - od kamarátky a zberateľky Katky G./zmrzlinky
Paul
košele, kravata, nohavice, topánky - jeho pôvodné
Victoria
šaty a topánky - od malej bábiky z Kauflandu














Pieseň: Have Yourself a Merry Little Christmas
Interpret: Michael Bublé


7 komentárov:

  1. Záclony jsou luxusní :-) Díky za letošní tvorbu, jste s mamkou velmi šikovné! Moc mě to zase bavilo...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne za obe.🎄💖🎁 Aj kvôli takýmto fanúšikom kalendára, sme ho robili už šiesty rok☺. Na budúci rok máme jeden nápad, ktorý by kalendár mohol oživiť, tak uvidíme, či zvolíme túto cestu... 🙄🙂
      Tento rok bol jediným problémom, že som skoro všetko fotila neskoro, väčšinu scén len daný deň po práci.😅
      A bolo to na mňa veľa, teraz som bola už cez sviatky KO.

      Odstrániť
  2. Všechno jste měli perfektně vymyšlené.Krásný kalendář.Má oblíbená Poppy na závěr.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujeme Miška💙🤗🎅, som rada, že sa Ti náš 6.ročník adventného kalendáru s bábikami páčil.😊

      Odstrániť
  3. Dokonalá záverečná scéna v mojej najobľúbenejšej farbe <3

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásná modrobílá stylizace, jen ten irský setr jim to trochu nabourává. Zaujala mě ta tamburína, tu jsem dosud nezaznamenala...

    OdpovedaťOdstrániť