piatok 9. decembra 2022

9.adventný deň - Vezieme sa vo veľkých saniach 🐎


9.adventný deň: Vezieme sa vo veľkých saniach🐎
Ak milujete jazdu v sánkach ťahaných koňom, tak niet čo riešiť. Raymond zobral Saryau na takúto vianočnú jazdu, pretože vedel, že jej romantickú dušu to poteší. A samozrejme si spolu nemohli nič iné zaspievať ako "Sleigh ride" (Jazda na saniach) od The Ronettes.
Otázka 9.dňa kalendára:
Viezli ste sa už niekedy v saniach ťahaných koňom?

Scéna:
Tieto krásne sane sme si kúpili už aj pred 7 rokmi pred Vianocami v Lidli s úmyslom, že okrem zdobenia nášho príbytku, budú slúžiť pre naše fotenie s bábikami.
Na vianočné fotenia som ich už využívala, raz sa v nich viezli sestry v rovnakých vianočných svetríkoch alebo sa v nich fotili detičky.🧒👧
A raz som ich využila do fotografickej výzvy/súťaži na Flickri.
Tam som si vyskúšala romantický párik pod dekou a ťahal ich tento istý kôň.
Len to nebolo vo vianočnom štýle, iba v zimnom.⛄
Bolo na čase to zmeniť a keďže v kalendári sa celkovo ukáže 8 párov (tento je tretí), tak som vytvorila na toto fotenie nový párik. Károvaná látka stále inšpiruje a tak ako ste ju mohli vidieť ako koberec pri 7.dni kalendára pri pozeraní TV, tak tá istá sa pri tejto scéne zmenili na deku, aby sa s ňou párik prikryl.
Pôvodne nám išlo aj tak o deku, ale hodila sa skvelo i na koberec.😄
V lete som pri hľadaní miniatúr na tlačenie, som narazila na Pinterese na jednu Nemku, ktorá tvorí scény a miniatúry, ale v mierke 1:12 alebo 1:8.
Šikovné dievča, ktoré sa v reálnom živote zaoberá s koňmi a tento život vytvára i malom.
A ona mala fotky, kde pred minulými Vianocami tvorila koňom vence na krk.
To sa mi veľmi zapáčilo. Touto tvorivou výzvou som poverila svoju mami.
Tá vytvorila pre bábiky, ale i kvetinárstve, veľa umelých vencov, takže veniec pre koníka nemal byť problém.😊
Líši sa len tým, že sme ho ohli do oválneho tvaru, tak ako ich mala tá Nemka na fotkách.
Mami ho orientovala do červeno-bordova, podľa toho aké mala ešte odložené drobné gule.
Na rozdiel od klasických vianočných venčekov pre bábiky, má tento dlhé dve visiace mašle.
Na koňovi som nechala i jeho pôvodnú červenú deku.😎
Tento kôň je najlepší z mojej zbierky, lebo je vyšší a väčší, hlavne reálnejší oproti tým dvom, ktoré mám doma. Mám ho z druhej ruky, na  niektorých častiach som ho musela nafarbiť čierne fľaky, lebo sa mu "derie" koža. Dá sa kúpiť ako hračka v Dráčikoch v rôznych farbách. Páčilo by sa mi mať ešte aspoň druhého do partie, keďže dvaja druhí, čo ich mám sú menší oproti tomuto to.🙂

Rekvizity:
sánky - vianočná dekorácia z Lidla
kôň - hračka, dá sa kúpiť v Dráčiku
károvaná deka - vyrobila mami
veniec pre koňa - vyrobila mami

Aktéri/bábiky:
Saraya (Barbie Loves James Bond Octopussy)
Raymond (Ken James Bond)

Outfity:
Saraya 
vianočný svetrík - moja práca
strieborné kožené nohavice - moja práca
biela čiapka - vyrobila mami
biele nízke čižmy - Barbie Basic 001 doplnková sada
vianočné náušnice - dámske
Raymond
vesta s dlhými červeným rukávmi - z jedného fashion packu pre Kena
rifle a tenisky - od bábiky podľa speváka Justina Biebera
čiapka v štýle Santa Clausa - moja práca










Pieseň: Sleigh ride
Interpret: The Ronettes


3 komentáre:

  1. Celá scénka opět moc povedená. Věnec pro koně jste vymyslely mooc dobře, líbí se mi ty dlouhé mašle. Sáňky jsou kouzelné. Na sáňkách tažený koňmi jsem se ještě nevezla.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Věrka 😊 i za zapojenie sa do otázok. Venček je krajšie vidno, keď mu visia tie dlhé mašle.😉

      Odstrániť
  2. Nádherný veniec pre koníka mami spravila a celé ste to perfektne romanticky vymysleli, na takúto jazdu v saniach s koňom by som sa nedala dlho nahovárať :-D

    OdpovedaťOdstrániť