utorok 6. decembra 2022

6.adventný deň - Vyberieme sa lyžovať 🚡



6.advetný deň: Vyberieme sa lyžovať 🚡
Dnes je tak krásne, že Travis zobral Tris na lyžovačku. Abyt tam bola aj romantika, na lanovke si spolu zaspievali "Last Christmas" (Minulé Vianoce) od skupiny Wham! No, to len oni vedia, čo bolo minulé Vianoce.

Prajem všetkým malým i veľkým krásneho a bohatého Mikuláša!🎅

Otázka 6.dňa kalendára: 
Strávili ste Štedrý deň niekedy na horách?

Scéna:
Už pred dvoma rokmi, keď som vyrábala lanovku som vedela, že ju raz budem fotiť i s nejakou dvojicou.👫
Najskôr som myslela, že v tomto dni dám svoj jediný černošský pár, ale neskôr sme páry prehodili do iného adventného dňa. Táto moja dvojica, čo je v scéne je už dlhoročná stálica a dalo by sa povedať, že nadväzujú na vlaňajší adventný kalendár, kde sa bozkávali v tejto zimnej krajinke pod dekou. Ich príbeh pokračuje v tomto roku lyžovaním a lanovkou.😊
Vlani bol adventný kalendár koncipovaný módnym smerom, preto exteriérových scén bolo dosť málo.
Tento rok je to pravý opak, viac ako polovička scén sa ukazuje v exteriérovom prostredí.
Vedela som, že chcem jeden deň venovať len lanovke, na ktorej pôjde zamilovaná dvojica a budú mať zo sebou lyže.
Pár lyží som vyrobila tiež pred dvoma rokmi, keď som vyrábala i lanovku.😎
Sú vyrobené z kreatívnych drevených paličiek. Síce mám doma ešte od detstva jedny čierne plastové lyže, ale chcela som už realistické ako vo všetkých oblastiach bábikovského života.
Troška som nedomyslela ako lanovku zavesím, keďže teraz cez zimu po prvýkrát fotím v interiéri a nie na našej lódžii, ktorá je dlhé roky taký môj "fotoateliér". Tam som totiž lanovku vedela zavesiť na šnúry pre sušenie oblečenia.🙂
Takže prvý nápad bol využiť garnižu s nejakou tyčou, ktorú by som zapichla pri operadle gauča, keďže fotím pri okne možno by sa to aj podarilo, ktovie? Neskúšala som to, radšej som zapojila do fotenia mami.🤗
Ako mami si scény vymýšľame spoločne, potom scény zostavíme väčšinou za pochodu alebo ja zostavím scénu a mami mi ju svojimi "očami estéta" odobrí.😀
Fotím výlučne vždy ja sama.
Bola zábava, lebo mami sa bála, že jej stŕpne ruka.😅
Kena som radšej zadkom nalepila obojstrannou páskou. Troška sme mali problém, že nechceli nám udržať v rukách palice, to sme zvládli, keď horší problémom bolo to, že ja lepím obojstrannou páskou topánky o lyže. A teraz mám takú slabú obojstrannú pásku z Pepca, ktorá je na veľký prd.
Našťastie fotenie páska vydržala a išli sme robiť ešte video. To bola sranda!😂
Najskôr sme sa hrali s tým, že ako zakryť jednotlivé miesta na videu, lebo som zistila, že pre naše fotografické potreby mi je už i táto moja scéna zimnej krajinky dosť malá...
Nakoniec, keď sme konečne zakryli miesta, aby nebolo vidno našu žltú stenu obývačke, kde fotím, ale aj tak ju na videu uvidíte, lebo to video, čo malo byť najdokonalejšie, nedopadlo, tak ako malo.
Mami pri pohyboch lanovky, tak nadhadzovala, že by ste pôžitok z videa absolútne nemali.
Musela som dať jedno z tých, kde je aj vidieť niečo z izby, pri prvých pokusoch menej s bábikami natriasala. 
Však nakoniec ich oboch aj vyhodila z lanovky a tak skončilo fotenie videí.🙄

Rekvizity:
zimná krajina s brezami - moja práca
dva zelené stromčeky - pôvodne malé stromčeky Made in China
lanovka - moja práca
oba páry lyží - moja práca

Aktéri/bábiky:
Travis (zberateľský Ken Divergent Four)
Tris (zberateľská Barbie Divergent Tris)

Outfity:
Travis
tmavomodrá bunda - od BMR 1959 Kena
tričko - zo starej Mattel fashion sady pre Kena z môjho detstva
rifle - od staršieho kĺbového Fashionistas Kena
biele topánky - od Kena blondia z prvej sérii Looks
čierna čiapka a šál - práca mojej mami
Tris
lososová bunda - z fashion sady bábiky Liv
strieborné legíny - moja práca
biele lyžiarske topánky - z bábikovských lyží môjho detstva
náušnice - dámske vianočné
čiapka - práca mojej mami






Pieseň: Last Christmas (Minulé Vianoce)
Interpret: Wham!


8 komentárov:

  1. Super nápad, super dvojice, super outfity, super písnička a nepřekonatelné historky z natáčení (ako mami natriasala, až oboch aktérov vyhodila z lanovky) :-))) Zdravím Eva

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Evka💓, som rada, že sa páčia i historky, čo k danej scéne predchádzali. Mami vraví, že nikto to nečíta, ale viacerí sa mi už ozvali, že majú radi i "zákulisné" pikošky.😁

      Odstrániť
  2. Krásná scénka - líbilo se mi jak se lanovka krásně kolíbá. Perfektní nápad.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Věrka 💕, tak to bola práca mojej mami, aj to na videu dosť prehnala. Natáčali sme ho aj 5x, aby bolo podľa predstáv.🤣

      Odstrániť
  3. Historky sú super :-D užijete si s maminou zrejme veľmi veľa srandy popri tom všetkom :-) Scénka krásna. Tú Liv bundičku som už nepôužila hrozne dlho, asi by som to mala napraviť :-)

    OdpovedaťOdstrániť