nedeľa 11. decembra 2022

11.adventný deň - Venčíme psa 🐕

 
11.adventný deň - Venčíme psa 🐕
Charlotta spolu s dcérkou Lorenou išli vyvenčiť psa Beautyho a keďže znovu nasnežilo, zobrali a sánky. Charlotta nedokázala zistiť, že či má zo snehu väčšiu radosť Lorena alebo Beauty, no vedela, že tu už môže zaspievať len "Let it snow" (Nech sneží) od Deana Martina.
Otázka 11.dňa kalendára: 
Ľúbia Vaši psy sneh?

Scéna:
Od začiatku príprav tohtoročného adventného kalendára som vedela, že chcem do kalendára zaradiť diorámu s červenými dverami, ktorú som špeciálne robila pre minuloročný adventný kalendár a mám ju veľmi rada, pretože dlhé roky bol môj sen mať nejaký vchod s dverami pre bábiky.🚪
Mami vymyslela tému pre tento deň, že sa jedná o venčenie psa, keďže naše bábiky majú okolo 12 psov, z toho 5 veľkých a chlpatých a taký je i tento afganský chrt Beauty od Mattela z konca 70.rokov minulého storočia, ktorého mám skoro 10 rokov v zbierke.
Dnešnom dni sú len dve osoby, matka a dcérka s ich psíkom.👧🐕
Taktiež sme chceli zapojiť i naše najmenšie červené sánky, ktoré sme pred pár rokmi kúpili v Kauflande vo vianočnom výpredaji a boli na nich nalepené nejaké drevené postavičky zvieratiek. Tie sme dali dole a sánky zafarbili na novo na miestach, kde boli od lepidla poškodené.

Postavička Luskáčika, tá je posledných pár rokov veľmi trendy záležitosť na Vianoce.🎄
My máme doma len tohto jedného, ktorého sa mi podarilo pred pár rokmi zohnať v zľavách v Tescu.
Teraz majú podobného zlatého a bieleho, ale už nie sú takí pekní a nemajú stojan na státie.
Pôvodne i tento bol ozdobou na vianočný stromček. Ja som ho kúpila už so zámerom pre fotenie bábik.
Ešte by som nejakých rada prijala i v iných farebných prevedeniach.🙂

Nápis s písmenami Merry Christmas.je novinkou, ktorú som rýchlo dokončovala pred fotením.
Filcovú cezmínu som vlani dostala do daru k Vianociam v super balíčku zameranú na kreatívnu tvorbu od kamarátky Vlaďky z Čiech.💗
Aj zasnežený stromček v tejto scéne je od nej.

Pri nápise a Luskáčikovi je ešte taký červený lampáš, ktorý som vyrábala do prvého nášho adventného kalendára s bábikami.😎
Na druhej strane vedľa stromčeka je improvizovaný červený stĺp z rôznych materiálov.

A zabudla som na prekrásny vianočný veniec na dverách, ktorý vlani špeciálne pre tieto dvere robila mami.

Rekvizity:
dioráma s dverami - moja práca
vianočný veniec na dverách - práca mojej mami
stromček - darček od kamarátky/zberateľky Vlaďky
Luskáčik - vianočná ozdoba na stromček z Tesca
nápis na latke Merry Christmas - moja práca
červený lampáš - moja práca
červené malé sánky - vianočná dekorácia z Kauflandu

Aktérky/bábiky:
Charlotta (Barbie Basic 002 Model No.04)
Lorena (Shelly Club Tennis)
pes Beauty (Barbie Afghan dog)

Outfity:
Charlotta
kabát, rolák a nohavice - bábika Poppy Parker od Integrity Toys 
Bratter Lovers Barefoot in the Park
hnedé čižmy - Barbie Módna ikona/Style z druhej série
náušnice z dielne šikovnej kamarátky/zberateľky Lenky/Nauriel
zelené čiapka úplne "horúca" novinka, tohtoročný vianočný darček
od zberateľky Hanky
Lorena
kabát, nohavice a čelenka - práca mojej mami
čižmy uggs - moja práca
Beauty
obojok a vodítko - moja práca










Pieseň: Let it snow! (Nech sneží!)
Interpret: Dean Martin


5 komentárov:

  1. Jééé to je krásná scénka - a ty venkovní dveře jsou parádní. Dveře taky ještě nemám žádné, budu muset taky nějaké udělat.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Věrka😘, dvere sú skvelá vec, len by som potrebovala ešte ďalšie pre iné obdobia ako sú "len" Vianoce.🤣

      Odstrániť
  2. ano, náš pes sníh miloval. když byly závěje prašanu, vypadalo to spíš jako když delfín dovádí v moři :-))) manka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem i za zapojenie sa do otázok💓. Psy majú radi sneh. Naše záhradné mačky, tak tie ho mali radi len na hodinku, potom vyhľadávali teplo v pivnici a pod.😊

      Odstrániť
  3. Áno, deti a psy podľa mňa sneh milujú, nech je ho akokoľvek veľa, aspoň zima 2022 u nás bola presne o tomto. Krásna scéna :-) Pripomenula mi rána u maminy, kedy som chodila aj ja takto venčiť, akurát sme neboli tak krásne nastylovaní :-D

    OdpovedaťOdstrániť