nedeľa 18. decembra 2022

18.adventný deň - Nakupujeme vianočné darčeky 👜


18.adventný deň - Nakupujeme vianočné darčeky 👜
Vianoce už klopú na dvere a tak sa Sophie a Johnny ešte na poslednú chvíľu rozhodli obehnúť butiky na hlavnej ulici v meste, aby dokúpili posledné darčeky. Pospevovali si pritom "Bring me love this Christmaas" (Daj mi lásku na tieto Vianoce")., lebo vedia že ich darčeky budú mať iba vtedy hodnotu, keď k nim podarujú aj balíček lásky.Otázka 18.dňa adventného kalendára:
Kupujete darčeky na poslednú chvíľu alebo priebežne?

Scéna:
Dobrých pár rokov bolo spoločným snom mňa i mojej mami, mať malú ulicu s výkladmi pre bábiky.
Tento sen sme spoločne zrealizovali pri vlaňajšom adventnom kalendári.🙂
Vlani som mala oveľa viac času na tvorbu a prípravu kalendára, tento projekt s výkladmi bola riadna piplačka, ale nakoniec sa nám ho podarilo dokončiť a aj ho úspešne odprezentovať.
Výklady sú urobené z dvoch krabíc od zberateľských Barbie.😊
Modrá je od Barbie Holiday 2017 "vianočky" a druhá červená od zberateľskej Barbie podľa ruskej supermodelky Natalii Vodianovej.
Z tohto dôvodu sme sa prispôsobili vnútorným interiérom krabíc a tak sme oba výklady ladili len do týchto dvoch hlavných farieb.💙💖
Najskôr som si "vybudovala" také lavóriky zo zateplovacej peny, ktorú som našla niekde odhodenú pri kontajneroch. Tú som si zrezala podľa potrieb a veľkosti krabíc, nafarbila na bielu, urobila ryhy, aby bolo zreteľné, že sa jedná o tehlovú stenu a následne som ryhy zafarbila na šedo.
Krabice som olepila čierny drevenými paličkami, ktoré som predtým zafarbila na čierno.
A samotné dvere boli tiež fuška. Tie sú z kartónu, polepené drevenými paličkami, majú "sklo" z priehľadnej fólie a obe sa dajú otvárať a zatvárať.😎
Samotná vianočná dekorácia bola už oveľa jednoduchšia. Girlandy a vence na dverách mi už robila mami. Červený výklad je ladený do červeno-zlata so zelenou čečinou.
Modrý výklad je ladený do modro-bielo-strieborna s bielou čečinou.

Vlani nakupovali tri nákupné maniačky, tento rok sme zvolili párik.
Myslela som si ešte pred týždňom, že páriky vymeníme s jedným, ktorý bude 3 dni pred koncom kalendára, pretože som vyhrala na Instagrame jeden úžasný outfit pre bábiku ladený do vianočného štýlu, lenže neviem, či mi výhra dorazí do Vianoc.
Takže, keďže výhra do konca tohto týždňa nedorazila, rozhodli sme sa ostať pri pôvodných plánoch a pôvodnom páre.

Výklady mi ostali s girlandami a s vencami takto celý rok, zatiaľ som ich nevyužila pre iné sezónne fotenia, čo je aj škoda, treba ich používať častejšie ako raz do roka.
Menší problém sme riešili deň pred samotným fotením.📸
Výklady, keďže sa jedná o Barbie krabice, sa otvárajú vekom "hore" a takým spôsobom musíme do výkladoch podávať všetky veci. Ak padne jedna vec, napr. šperk, následne padnú ďalšie tri...
A keď pritom máte obojstrannú pásku, ktorá je totálne na prd, tak Vám ani svätí nepomôžu.
Úlohou hlavného dekoratéra je z našej dvojice poverená vždy mami.
Ona je estetický "maniak" v dobrom slova zmysle.
Veci lahodiace očiam má už darom od Boha alebo skôr sa rokmi vyvinula na dekoračného "guru".😁
Tentokrát sa však dekoračný guru naštval, najskôr sa jej do toho dekorovania vôbec nechcelo, lebo vedela, že to nejde jednoducho. 🙄
Keď sa konečne do toho odhodlala, vôbec jej to nešlo, všetko padalo, aj padli nadávky, vznikol vysoký stupeň začínajúcej depresie, až mi bolo oznámené, že viac do projektu adventný kalendár nepôjde, že ju do toho nenahovorím....😥
Našťastie dostala nápad, že na miesto nefunkčnej obojstrannej pásky, použije tavnú pištoľ, tak sa lepili plastové veci tavným lepidlom, začalo sa jej dariť, zlepšila sa jej nálada, čo ju kreatívne nakoplo a zakrátko boli oba výklady vytvorené a vyzdobené.
Aj ich obsah bol ladený do modra a červena.
Ich dekorácie a tovar sú odlišné od tých minuloročných.
Okrem figurína s kožušinou, tá je tá istá.

Ako si môžete prečítať, nie vždy všetko ide podľa predstáv. A nie vždy je na všetko i tá správna nálada.🙈🙊🙉

Rekvizity:
Modrý výklad
figurína s kožušinou - stojan na šperky (dali sme dole vešiak) z Kiku
malé papierové tašky Chanel, notes Chanel, parfémy Chanel a strieborno-čierna tácka - moja práca
biely stolík - z Mattel ratanového nábytku z 80.rokov
všetky šperky (aj na figuríne) - vyrobila moja kamarátka/zberateľka  Katka G./zmrzlinka
biely overal - z dielne krajčírky Eleny Motýľovej
čierna figurína - z kolekcie Barbie Fashion Fever
strieborný stromček - kupovaný v Kiku
čierny telefón - kupovaný a prerobený mnou
biela poschodová polička - pôvodne krabička na čaj, dali sme dole dvere a prefarbili na bielo
strieborný veľký domček - vianočná ozdoba na stromček z Tesca
strieborná šperkovnica a v nej sviečka - moja práca
Červený výklad
zlaté drevené hviezdy - z vianočných dekorácií
čierno-zlatý sveter - vyrobila kamarátka a zberateľka Lenka/Nauriel
čierna púzdrová sukňa - od krajčírky Eleny Motýľovej
čierno-strieborné mini-šaty - Barbie Stardoll Dolls in Space
zlaté topánky a kabelka - z fashion sady oblečenia
čierno-zlatá kabelka - od zberateľskej Barbie The Look Urban Jungle
červený veľký domček - vianočná ozdoba na stromček z Tesca
nápis Merry Christmas a károvaný vankúš - moja práca
červená a károvaná kabelka a zlatý náhrdelník na figuríne - z dielne kamarátky Katky G./zmrzlinky
strieborný vešiak - Barbie z doplnkovej sady z môjho detstva
zlatý veľký zvonec - vianočná ozdoba z čias rodinného kvetinárstva
biela poschodová polička - pôvodne krabička na čaj, dali sme dole dvere a prefarbili na bielo
zlatý etažér s príklopom - vianočný tohtoročný darček od Hanky
2 stromčeky - kupované v Tedi
2 malé drevená postavička snehuliaka - kupovaná v Kiku, vianočná ozdoba na stromček
figúrka Luskáčika - pôvodne dekorácia na stromček, kupovaný v Tescu
Nákupy páru
všetky nákupné tašky - vyrobila som ja
nápis Merry Christmas - z Kiku, prerobený na drevenú paličku
červený veľký stromček - kupovaný v Kiku
malý zelený stromček - kupovaný v Tedi
vianočné darčeky a vianočný veniec - vyrobila mami
malá čierno-biela taška - od zberateľskej Barbie The Look Party Perfect

Aktéri/bábiky:
Sophie (zberateľská Barbie Hervé Léger)
Johnny (Cpt. Jack Sparrow The Pirates of The Caribbean, On Stranger Tides)

Outfity:
Sophie
biely kožuch - od Barbie Natalii Vodianovej
čierne nohavice - od krajčírky Eleny Motýľovej
čižmy - zberateľská Barbie Dallas Cheerleader Cowboy
kabelka - Barbie Model of the Location Monte Carlo
hviezdičkové náušnice - dámske vianočné Tesco
čiapka - Barbie Fashion Fever doplnkový set
Johnny
čierny kabát a šedý šál - od Integrity Toys Chip Barefoot in the Park, The Bratter Lovers
pásavé tričko a červené tenisky - od bábiky Justina Biebera
kožené čierne nohavice - od Kena Looks blondiaka
čiapka - vyrobila mami
















Pieseň: Bring me Love
Interpret: John Legend

8 komentárov:

  1. Dnes obzvlášť povedené okénko. Ulice s výlohami je fantastická, krásná podívaná.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Pavli.🥰💖🎄 Mami si vyprávala, že by chcela postaviť ulicu s prednou stranou domov, lebo takú videla urobiť v malom, ale sama dobre vedela, že časovo sa to do tohto kalendára nedalo za krátku dobu zvládnuť. Možno v budúcom roku.😃

      Odstrániť
  2. Určitě jsi to už něde psala, ale z čeho je ten sníh na chodníku?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Podľa toho, ktorý typ snehu myslíš. Tak ten chlpatý, ktorý je akože zhrnutý, to je výplň z vankúša a ten druhý, ktorý bežne v scénach rozsypávam, tak ten je dekoračný sneh. Ja som ho kupovala v Kiku, tento rok v Kauflande, ale videla som ho i v Tedi. Okolo 1-1,20€ stojí.🙂

      Odstrániť
  3. Verím, že napriek nadávkam a vyhrážkam pôjde Mami aj do ďalšieho ročníka :-) Lepiť to taviacou pištoľou by mi teda nenapadlo, takže 1000 points for Mami(to je tak, keď niekto doteraz pozeral Harryho :-D)

    OdpovedaťOdstrániť