štvrtok 22. decembra 2022

22.adventný deň - Počúvame vianočné platne 📀

22.adventný deň - Počúvame vianočné platne 📀
Keiko miluje vianočné pesničky a má aj zbierku vianočných platní. K jej vianočnej tradícii patrí, že si ich cez advent všetky prehrá. Vianoce aj preto patria medzi jej najobľúbenejšie sviatky v roku a tak si preto rada púšťa: "It´s a Most Wonderful Time of the Year" (To je najkrajší čas v roku).
Otázka 22.dňa adventného kalendára
Máte aj Vy svoju obľúbenú vianočnú pesničku?

Scéna:
Od minulých Vianoc som mala v hlave nápad s vianočnými platňami.
Mala som ich aj vo svojom PC navrhnuté, ale kvôli k.o.v.i.d.u som sa minulý december nedostala nič vytlačiť, keďže všetko bolo zatvorené. A bohužiaľ nemala som možnosť, aby mi to niekto vytlačil.
Doma nemám tlačiareň, odkedy mám notebook a nie stolný pc a stará tlačiareň sa už nedala s ním prepojiť.
Ale keďže sme sa tento rok vrátili konečne ako tak do normálu, mám dve miesta v centre mesta, kde si občas niečo dám vytlačiť.
Na fotkách môžete vidieť 8 vianočných platní zahraničných interpretov, ktorí reálne tieto vianočné platne vydali:
1.Mariah Carey
2. Frank Sinatra
3.Dean Martin
4.Bing Crosby
5.Michael Bublé
6.Robbie Williams
7.Andy Williams
8.Tri oriešky pre Popolušku

Iste ste si i počas trvania celého adventného kalendára všimli, že sa orientujem na anglické pesničky, najmä staršej doby. V tomto roku sme však s mami vybrali i niečo novšie ako sú Ariana Grande, Jonas Brothers či Kelly Clarkson. Síce nie sú to vianočné piesne, ktoré patria medzi moje obľúbené, ale chcelo to zmenu.
Zabudla som však na fotkách platňu skupiny Wham!, lebo sa mi stratila s inými miniatúrami, zistila som to až o dva dni neskôr, keď scéna bola dávno odfotená.
Chcela som opäť využiť scénu s chatou, lebo je pekná a mám i  nové kárované kreslo, ktoré má byť súprava s gaučom, ktorý bol v scéne, kde hrali dievčatá spoločenské hry v 14.dni adventného kalendára.
Robila som kreslo i gauč v septembri s úmyslom, že to bude nábytok do tejto chaty.
Veľký drevený stromček sme si kúpili v januári v Kauflande, keď na nás priam "padol" za pár centov.
Tak sme ho zobrali na milosť.
Dekorácie na krbe ako sú tri fľašky na tácke a stojace biele stromčeky, tie som vyrábala v januári tohto roka. Rovnako i vysoký táckový podnos.
Gramafón som robila presne 25.12.2016 a dal mi poriadne zabrať.
Vtedy som ho potrebovala do jednej súťaže na Flickri. 
Kamenný krb som spoločne s diorámou chaty som robila ako hlavný a záverečný projekt adventného kalendára 2020.
Kamene na krb som robila s tavnou pištoľou, vyzerajú dobre realisticky. Krb by mal byť vyrobený i z vonkajšej strany, ale ten som zatiaľ nevyrobila.
I debničky pod gramofónom som vyrobila dávnejšie ja.

Pôvodne mala mať bábika na sebe elegantnejší sveter, ale pri zostave scény sme zistili, že sa do nej nehodí, tak druhou variantou bolo použiť jeden z mojich svetrov ušitých z vianočných ponožiek.
Aj čiapka v Santa Clausa štýle, tak tú som šila pred rokmi ja.

Rekvizity:
dioráma chaty - moja práca
kamenný krb - moja práca
táckový stojan - moja práca
dekorácie s dvomi muchotrávkami - vyrobila mami
dekorácie s fľaškami na tácke - moja práca
biele stromčeky - moja práca
jeleň na krbe - z vianočnej dekorácie z Kiku
červená šálka - z bábikovskej kuchyne
čajník tvare ovocia - darček od zberateľky babky Věrky
mini drevené sánky - vianočná dekorácia 
gramafón - moja práca
platne - moja práca
biely koberec - z nábytkovej sady Barbie Fashion Fever
notebook - Barbie Fashion Fever

Aktérka/bábika:
Keiko (Barbie Basic 001, Model No.05)
pes Bella (hračka z Kiku)

Outfit:
vianočný sveter - moja práca
čiapka v štýle Santa Clausa - moja práca
šedé nohavice - Barbie Módna ikona/Style
biele čižmy - darček od zberateľky a kamarátky Katky G./zmrzlinky









Pieseň: It´s Wonderful Time of the Year
Interpret: Andy Williams


5 komentárov:

  1. Odpovede
    1. Ďakujem, dúfam, že i platne a chata sa ti páčili, nielen psíček.🙂 Ten bol darčekom k vlaňajším Vianociam, bol ešte s druhým a dal sa i cez tento rok kúpiť v Kiku.😊

      Odstrániť
  2. Tak toto by som chcela niekedy zažiť, Vianoce niekde na chate, kozub praská, hudba hrá, vonku kopa snehu, proste idylka :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Já ani žádnou oblíbenou vánoční písničku nemám, jelikož je všude slyším už měsíc předem, tak už mi pak lezou na nervy všechny :-D Každopádně ty fotky mají úžasnou vánoční atmosféru někde na horách...

    OdpovedaťOdstrániť