nedeľa 3. júla 2011

Cestovné kufre a vozík

Nie som si celkom istá, ale tieto cestovné kufre som dostala na MDD a kúpila ich moja mama aj mojej kamarátke. Nebojte sa je to už posledné cestovné vybavenie, ktoré Vám ukazujem. Neviem od akého výrobcu sú, ale viem, že boli dosť lacné. Veľmi sa mi páčia tie cestovné nálepky.

Jedinou menšou nevýhodou je, že kufre sa ťažšie otvárajú. Ako modelku som zobrala Mandy, keďže už mala na sebe vhodné oblečenie. Vlastne aj kvôli týmto cestovným kufrom som si kúpila oblečenie pre letušku. Fotky som už fotila pred dvoma mesiacmi, vtedy svietilo slniečko, nie ako posledné dni, keď je ešte aj nenormálne zima ako v októbri.
Dobré je aj to, že majú vozík, kde sa dajú uložiť. Gumička je nová, lebo stará ružová sa veľmi roztiahla.

Kozmetický kufrík je úplne najlepší.

Priečinok sa dá aj vytiahnuť.

Všetky tri kufre spolu.

Na vozíku sa dá nastaviť aj výška rúčky.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára