streda 6. júla 2011

Štvoro outfitov z 90.rokov

Konečne dnes vyšlo slnko a po dlhých upršaných dňoch som mohla fotiť . Prvé kupované oblečenie som dostávala postupne na rôzne sviatky. Je kupované z katalógu Quelle, ktorý v minulý rok zanikol. Sú kupované v rokoch 1994-1995, pretože v našich hračkárstvach nepredávali veľa oblečenia a tie, ktoré sa predávali boli od Mattela a boli nehorázne drahé. A moja mama ešte vtedy na Barbie nevedela veľmi šiť, tak zvolila radšej túto možnosť.

Kvôli móde z prvej polovice 90.rokoch som práve preto vybrala štyri staršie bábiky, aj keď jedna je už z roku 1999. Oblečenie sedí aj na typ tela belly button, okrem nohavíc. Prvé dva modely sú letné a druhé dva modely sú zimné. A teraz k samostatným modelom.

1. predvádza moja najstaršia Barbie - Jasmin. Tento druh nepatrí medzi moje obľúbené, ale blúzka sa mi veľmi páči. Už som ju aj opravovala so saténovou stužkou. Topánky(Mattel), šperky(vlastná výroba) a kabelka nie sú súčasťou oblečenia. Pôvodné topánky nikdy veľmi nesedeli a neskoršie sa podarovali.

2. model nepatril v detstve medzi obľúbené, lebo na ňom sa mi podarilo predošlej modelke Jasmin zlomiť krk . Dnes sa mi celkom páči, aj keď kravaty u žien moc nemusím. Model ma dve varianty. Prvá je s capri nohavicami a druhá so sukňo a silonkami. Ale tie ružové silonky sa dávno hraním zničili. Topánky(Mattel) a kabelka nie sú súčasťou modelu. Pôvodné topánky sa podarovali, keďže tiež nepasovali na ich nohu.
Model Kelly veľmi pasuje .
Dievčatá sa ofotili aj spoločne.

3. model predvádza Ines, je robení v kovbojskom štýle. Tvorí ho kabát, nohavice, kabelka a čižmy. Kabelka má urobenú novú rúčku, lebo starú som ako malá zničila . Došila som aj patentku, lebo kabelka sa stále otvárala. Nalepila som na ňu aj Barbie nálepky, aby šitie nebolo vidno, ale boli nekvalitné a dlho nevydržali .

4. model je môj najobľúbenejší z týchto štyroch. Tvoria ho kabát, sukňa, punčochy, kabelka a čižmy. Kabelka prešla rovnakou opravou ako fialová. Model predvádza Grasiella.

K modelu som pridala aj kovbojský klobúk, kt. rada kombinujem práve s týmto oblečením.
Aj tieto dievčatá sa dali ofotiť spoločne.

Detail na kabelku.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára