nedeľa 24. júla 2011

Fashion Fever Ken outfit (2005)


Pokračuje v módnej prehliadke oblečenia pre Kena. Tentoraz je to tubové oblečenie FF, jediné, ktoré Mattel vyrobil pre Kena. Takže som naň hrdá . Dostala som ho od mami na jedny narodky, tá to ani poriadne neregistrovala , že je to FF oblečenie.

Fotila som konečne, keď prestalo pršať a vyšlo aj trocha slnka. Oblečenie je skvelé ako aj výborné topánky a dokonca aj mobil . Nie je až také machérske ako predošlé, ale aj tak pekné ako všetky FF oblečenia. Ľúbi sa mi aj farebná kombinácia na tričku ako aj farba nohavíc. A ja pritom vojenskú zelenú veľmi nemusím. Model predvádza môj miláčik Blaine .



Blainovi dosť pristane.







Naše listy na dome sa dosť husto rozrástli za posledné upršané dni.


Oblečenie obsahuje tričko s dlhým rukávom, nohavíce, topánky a mobilu.


Pohľad na otvorený mobil a topánky.


Obrázok z internetu.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára