utorok 12. júla 2011

Sweet neighbourhood


kaviareň

Sweet neighbourhood - stánok s občerstvením je veľmi pekne vypracovaný stánoček od rovnakého výrobcu ako skúter z predchádzajúceho článku.

Pred Vianocami (asi 2006) sme boli s mamou pozerať vianočné ponuky v Tesco hypermarkete. A v oddelení bábik som natrafila na tento nepravý nábytok. Zaujala ma aj cena, stál okolo 150 Sk. Bol tam ešte jeden druh setu s topánkami, ktorý Vám predstavím na budúce. A tak namiesto bábiky som dostala po stromček tento stánoček .Predstavuje ho Raquelle. Veľmi sa na mňa pozerala a tak som musela aj ju trošku vyfotiť .

kaviareň
Predná strana.
kaviareň
Zadná strana.
kaviareň
kaviareň
kaviareň
Doplnky tvoria horčica, kečup, kávovar, 2 šálky na kávu, 2 papierové tašky, stojany na párky (to šedé s hnedým, neviem presne, čo by to malo predstavovať ), 2 modré košíky, 2 banány, 3 praclíky, 3 hotdogy, 3 croissanty a klieštiky na jedlo.
kaviareň
kaviareň
kaviareň
kaviareň
kaviareň
kaviareň
kaviareň
A na záver pohľad na Raquelle.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára