piatok 22. júla 2011

Fashion Avenue - Quick Change (2002)


Pripravte sa na poriadnu letnú módnu prehliadku. Tento model má veľmi veľa kombinácií a snažila som sa ich po prvýkrát všetky vyskúšať . Oblečenie som dostala na Vianoce 2003 od mojej kamarátky. .

Model má sa skladá z piatych kusov oblečenia. Tak je z čoho kombinovať. Na krabici bolo napísané, že okolo 20 možností . Ja som vymyslela 17, ešte viem o jednej, ale ktorá mi pripadala už vulgárna. Je to možnosť, že by mala na sebe len červenú čať, ale to by bolo už riadne mini. Model je ladení do červeno-bielo-modrej farby. Predvádza ho Sielo.



















Oblečenie sa skladá z kvetinkovej sukne, červenej sukne, kvetinkovej priesvitnej sukne, trička, priesvitného topu, topánok, slnečných okuliarov, kabelky a papierovej nákupnej tašky.


Pohľad na tašku, kabelku, topánky a slnečné okuliare.


Fotka z internetu.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára