štvrtok 14. júla 2011

Liana


Stargazer Liana 2001


Ďaľšou kamarátkou Shelly v mojej zbierke je Lian. Lianu som dostala za jedno vysvedčenie. Ľúbi sa mi, že nemá blond vlasy, ale skôr špinavý blond a zelené očká . Má na sebe dupačky, čo je pre mňa nevýhoda, lebo nemá topánky . Čapicu mala prišitú, ale som ju odpárala, tak jej tak dobre nesedí ako v originály. A keď som ju dostala, bola som prekvapená ako sedí, nohy nemá pri sebe ako väčšina Shellyniek, ale od seba, čo si nepáči .

Doplnky obsahujú papierový koberček, knižku, planétárny kolotoč a hvezdársky teleskop. Chýbami mapa s hviezdami a planétami. Asi sa vyhodila pri rozbaľovaní alebo tam nebola, už si to nepamätám.
Fotka z katalógu Shelly clubu z roku 2001, ktorý mala Liana pri sebe. Tommy je rovnaký ako zvyčajne, ale má zlaté oblečenie ako Sherlock Holmes . Celkom sa mi páči aj AA verzia, Keeya. Možete tu vidieť aj chýbajúcu mapku s planétami a hviezdami.
Fotka z internetu.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára