pondelok 25. júla 2011

Fashion Fever Barbie outfit 1 (2005)


Módna prehliadka tento raz Barbie oblečenia pokračuje FF kolekciou. Mám celkovo 3 tubové a 2 novšie FF oblečenia. Keďže pri fotení Kevina s Mandy začalo svietiť slnko musela som to využiť a ofotiť ešte niektoré oblečenia.


V prvom ste mohli vidieť Blaina a dnes Madelaine.
Tento model je z môjho FF oblečenia najobľúbenejší. Dostala som ho od mami na letné prázdniny. Na predvádzanie som logicky vybrala práve FF Teresu.



Blúzka sa mi najviac páči, ale aj celkové ladenie doplnkov v tmavšej ružovej farbe.




Madelaine si pri fotení aj trocha posedela a aj sa poopalovala.






Oblečenie sa skladá z blúzky, z 3/4 riflových nohavíc, opasku, sandálov a náhrdelníku.


Pohľad na sandále a náhrdelník.


Fotka z internetu. Aj tie šaty v strede sú super.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára