sobota 16. júla 2011

Tri mužské outfity - tričko a nohavice



Opäť sa vraciame k oblečeniu pre Kena. Tentokrát som vybrala tri rovnaké typy súprav. Pochádzajú z rovnakej série ako oblečenie pre bábiky s riflová súprava s motýľom a čierna bunda so šatami.

Moji Kenovia mali len oblečenie na leto a žiadne dlhé nohavice a tak som ako malá otravoval mamu nech im ušije dlhé nohavice na zimu, ale tej sa veľmi nechcelo, na Kena sa jej šije horšie a keď zbadala tieto lacnejšie oblečenia radšej ich kúpila. Nemusela šiť, ušetrila čas a ja som sa ešte viacej potešila kupovanému oblečeniu. Zobrala som svojich troch zombíkov, nech Vám predvedú jednotlivé súpravy.

1. červená súprava je moja najobľúbenejšia, predvádza ju Ken.
2. súprava je pre mňa druhá najobľúbenejšia, predvádza ju Kevin.
3. súprava sa mi najmenej páči, rifle sú mu veľké. Predvádza ju Enrico.
Všetky tri súpravy sa skladajú z trička, nohavíc a tenisiek. Tenisky sa dajú všetky obuť. Celkovo sa mi najviac páčia hlavne obidve nohavice s vačkami.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára