pondelok 11. júla 2011

Sweet motorbike



Aby som stále nedávala články len o oblečení a nábytku, tak som konečne ofotila aj niečo iné. Ako ste už zbadali je to motorka, síce už neviem jej totožnosť, ale nie je od Mattela. Aj keď s tou ružovou farbou by mohla niekomu tak pripadať .

Motorku som si želala na jedny Vianoce. Pretože bábiky už mali auto aj bycikel, chýbala im ešte motorka. A táto mi pripadala pekná za lacnú cenu. A Ježiško mi ju priniesol pod stromček . Síce to nie je žiadny Harley Davidson, ale je celkom fajn. Možo keby sa trocha prefarbila a nálepky by sa dali preč bola by viacej ako ozajstná. Opäť som sa vybrala fotiť na balkón, ale slnko aj tak už veľmi nebolo. Za modelku som si vybrala Rosalindu, pretože je kĺbová a farebne ladí s motorkou .

Motorka spredu.
Zozadu.
Motorka po stlačení gombíka vydáva zvuky a nakoniec aj svieti. Snažila som sa svetlo ofotiť, ale dobre ho nevidno.
Pohľad na volant.
Doplnky obsahujú bundu, helmu, prepravku na psa a psa.
Prepravka na psa zblízka.
Pluto.
A záverečný pohľad na Rosalindu.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára