štvrtok 21. júla 2011

Modro-žltá tepláková súprava


Táto tepláková súprava patrí medzi najlacnejšie oblečenia, ktoré mám. Stála okolo 30Sk. Mám ju dvakrát, lebo pôvodne druhú mala dostať moja kamarátka o do mňa na narodeniny, ale nakoniec som si to rozmyslela, lebo v tom období sa začala hambiť za Barbie. A tak mám dve skvelé súpravy .

Pôvodne som chcela zobrať na fotenie len Rosalindu, ale potom by ste nevideli ako sedia tenisky na bábike, keďže Rosalinda má plochú nohu . A tak sa na fotenie dostala aj Fiorella. Takže môžete vidieť ako im to spolu svečí. A aby som si trocha pomohla s fotením, použila som lavičku.
Fiorella a Rosalinda vypadajú ako by fandili niakemu švédskemu družstvu. Oblečenie je ladené ako švédska vlajka . Tepláky sa skladajú z nohavíc, mikiny na hrubé ramienka, pupkového trička a tenisiek (dajú sa obuť na klasickú Barbie nohu).


A na fotenie sa pridali Emílio (šedý) a Leila (krémová).


Dievčatá si dobre poklebetili




Kamarátky spolu

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára