streda 27. júla 2011

Fashion Avenue 3 (2001)


Toto oblečenie som dostala na jedného Mikuláša. Moja mama si myslela, že je to normálne oblečenie a keďže bolo lacné a ja som vždy otravovala, že moje bábiky majú málo dlhých nohavíc bola rada, že ho kúpila.

Až ja som zistila, že je to vlastne pyžamo. A takto som sa dostala aj k pyžamu. Je pekné červeno-čiernej farby. Jediným problémom bola gumička okolo pása, pretože ledva Skipper si dokázala natiahnuť nohavice. Nieto ešte Barbie s hociktorým telom. Ale našťastie som problém vyriešila. Prešila som ich a nahradila s väčšou gumičkou. Model predvádza Teresa. Pri tomto oblečení presne neviem, v ktorom roku bolo vyrobené. Asi niekedy medzi rokmi 2002 - 2004.





A pri fotení ešte pomáhala aj Elizabeth. Teresa si pri fotení aj trochu zaleňošila.








Pyžamo sa skladá z topu, nohavíc a papúč.


Pohľad na papuče.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára