štvrtok 7. júla 2011

Cynthia Trendy Fashion - 4 fashion accessories packs



Dnes pokračujeme v módnej prehliadke. Táto móda je z rokku 2006/07. Niektoré oblečenia som dostala na Vianoce a iné som si sama kúpila. Kupovala som ich v Dráčiku a všetky sú od jedného výrobcu, ktorého si vôbec nepamätám.

Vybrala som štyri modelky, ktorým oblečenie väčšinou dávam, lebo sa im najviac hodí. Oblečenie môžu nosiť aj Barbie s Belly button telom, ale s nohavicami majú opäť problém, kvôli tomu, že ich nezapnú. Tieto druhy oblečenia sa mi páčia všetky. Hlavne som ich chcela preto, aby mali moje bábiky aj zimné oblečenie. Nevýhodou je, že topánky farbia a niektoré nedržia alebo sa nemestie na nohu. A teraz už konečne jednotlivé fotky.


1. model je tepláková súprava, tieto topánky nesedia dobre a čo je horšie, že farbia. Táto mikina je moja obľúbená. Model predvádza Christie, ktorej svečí najlepšie so všetkých dievčat .





Doplnky tvoria diskman, tenisky, mobil a obrázok.


2. model tvorí len kožuch, čiapka a čižmy. Je taký nádherný, že keď moja mama videla ako sa mi páči, kúpila mi aj druhý Bohužiaľ čižmy dosť farbia, moje najstaršie bábiky vedia o tom svoje. Model predvádza Daisy.






Doplnky sú čižmy a čiapka.


3. model predvádza Esmeralda. Je taký elegantný, najviac sa mi páčia práve nohavice.






Doplnky tvoria čižmy, ktoré nefarbia, rúž, špirála na oči, krabica na topánky a obrázok.



4. model, skôr letný predvádza Gabriela. Tento model sa mi páči najmenej. Čižmy nefarbia a dobre sedia na nohu.






Doplnky tvoria čižmy, nákupná taška, 2 kreditné karty, mobil, diskman, líčiacie doplnky a šatka, kt. ste videli na bábike.


A nakoniec ešte tri spoločné fotky dievčat.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára