piatok 8. júla 2011

Dva moderné outfity


Najkrajšie nepravé oblečenie, ktoré mám sú pre mňa tieto dva modely. Dnes som zobrala Gabrielu a Esperanzu na letnú prechádzku.

Dostala som ich na Vianoce 2002. Okrem šiat sa dajú obliecť všetkým typom Barbie. Obidva druhy sú skorej letným oblečením.
Model predvádza Gabriela. Táto bunda bola pôvodne z koženky, ale tá sa potrhala a ja som ju radšej celú dala dole. Ešte aj teraz sa lepia všade jej zbytky. Čižmy stále padajú dole, mne sa vôbec nepáčia. Kabelka, šaty aj bunda sú super.
Náhrdelník, čo má Gabriela je moja zlomená strieborná náušnica. Na fotenie prišla aj Amanda.
Tento model predvádza Esperanza. Skladá sa zo sukni, trička, šatky, kabelky a tenisiek.
Tenisky niektorým bábikam držia a niektorým padajú, ale sú skvelé. Celkovo mám tento model radšej. Je taký svieži a riflovinu mám rada. Náramok je vlastný.
Najprv sa predvedie Esperanza.
Doplnky tvoria kabelka, ktorá sa otvára na suchý zips, šatka a tenisky.
Druhý model predvádza Gabriela.
Doplnky tvorí bunka, čižmy a kabelka.
A ešte pár fotiek spolu, veď sú to dobré kamarátky.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára