štvrtok 14. júla 2011

Go in Style Fashion Ken (1995)


Opäť sa vrátime k oblečeniu, ale tentoraz pre Kena. Je to moje prvé oblečenie pre Kena. Keďže tento Ken prišiel len v jednych plavkách a nemal si, čo obuť, tak po čase sa mu kúpilo oblečenie.

Síce je letné a boli k nemu len šlapky, ale už nebol na tom horšie ako bezdomovec . Oblečenie som dostala k niakemu sviatku a pamätám si, že bolo drahé. A vtedy nepredávali okrem Mattela žiadne. Dlho mal len toto jedno, našťastie sa moja mama naučila šiť aj pre Kena oblečenie, tak mal neskôr aj dlhé nohavice Je dosť pekné, nie je vidno, že pochádza z 90.rokov, najlepšia je bunda a taška. Bohužiaľ sa mi pôvodné šlapky dávnejšie zlomili, konkrétne ramienka, tak som ich vyhodila . Fotky som fotila na terase, a dosť sa mi nedarilo fotiť kvôli vetru mi padalo pozadie, našťastie to nie je vôbec vidno . Fotenie na mojej pláži si Ken dosť užil:DDD
Oblečenie tvorí bunda, tielko, krátke nohavice, taška a chýbajúce šlapky.
Taška, ľúbi sa mi, že je priesvitná .
Posledné dve fotky sú z internetu, na poslednej môžete vidieť rôzne typy oblečenia z tejto kolekcie.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára