nedeľa 10. júla 2011

Folding Pretty Furniture Bathroom (1996)


Ďaľším nábytkom v mojom Barbie dome je kúpeľňa. Je to dosť luxusný kúsok. Dostala som ju v roku 1999 na moje 8. narodky.

Veľmi som si ju želala, pretože kúpelňu, ktorú mi vyrobila moja mama sa dosť rozpadávala, vaňa nevypadala na vaňu a celá kúpeľňa bola ružovej farby . Jej výhodou je, že je všetko v jednej sérii, nie ako pri dnešných, keď je v jednom sete vaňa so záchodom a v druhom sprchovací kút a umývadlo. V budúcnosti by som prijala aj sprchu, ale v súčasnosti ju predávajú len s blondínou Barbie . Kúpeľňu Vám predstaví Summer.

Vaňa.
Umývadlo so zrkadlom.
WC.
Otvorené WC. Dosť dobre prepracované .
Doplnky tvoria: váha, toaletný papier, šampón, kefa na úmývanie, hrebeň (veľa zúbkov sa už zlomilo ), kefa na vlasy, zrkadlo, tácka ružový uterák (na obrázku s umývadlom).
Pohľad aj na Summer.
Sedí len na zatvorenom záchode .
Obrázok z nábytkového katalógu.
Fotka z internetu. Môžete vidieť, že táto istá kúpeňa bola ladená aj do ružova. Ale moja verzia sa mi lepšie páči .

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára