streda 27. júla 2011

Folding pretty furnitrure Flower garden (1996)


Predposledným nábytkom od Mattela je kvetinová záhrada. Je z rovnakej kolekcie nábytku ako kúpeľňa. Dnes konečne po dlhšom čase vyšlo trocha slnka a ja som to rozhodne potrebovala využiť .


Dávnejšie som mala napláne nafotiť tento záhradný nábytok, ale vždy mi to nevyšlo. Takže som veľmi rada, že som to konečne zvládla . Tento nábytok bol kúpený v jednom súkromnom hračkárstve, ktoré malo niekedy trošku iný tovar. Bohužiaľ netrvalo dlho a zkrachovalo . Dostala som ho na jedny meniny asi v roku 1997. Síce už dosť niektoré veci vybledli, keďže kde je stále uložený svietilo naň ho slnko. Inak je veľmi pekný a nič by som na ňom nemenila.


Nábytok tvorí lavička, stôl a servírovací stolík.


Záhradné doplnky tvoria kanva na polievanie, 2 lopatky, 1 vidla, 2 kvetináče s ružovými kvetmi, 1 kvetináč s červenými tulipánmi, ozdobný plot s tulipánmi a visiacim kvetináčom s ružovými kvetmi.


Ďalšie doplnky sú 4 taniere, 2 zmrzlinové poháre, koláč, 2 sendviče a 2 zákusky.


Nábytok Vám predvedú Gabriela, Stacie a najmenšia Nikki.










Dievčatá spolu. Svečí im to, nie? Zladenie do ružova nebolo zámerne . Zľava do prava: Stacie, Nikki a Gabriela.


Fotka z nábytkového katalógu.


A na záver fotka z internetu. Tiež tu môžete vidieť aj iné farbené prevedenie. Opäť sa mi moje páči viacej .

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára