piatok 22. júla 2011

Gloria Hair salon play set


Už ste u mňa mohli vidieť rôzne druhy nábytku. Tentoraz si pozrite moje kaderníctvo. Dostala som ho na Vianoce 2000. Pamätám si to kvôli tomu, že som vtedy dostala tiež svoju prvú Barbie, ktorá nemala blond vlasy.

Výrobcu si už nepamätám, ale viem, že existoval ešte jeden druh, ktorý obsahoval stoličku a kadernícke umývadlo. Tetno set patrí medzi lacnejšie veci, vzadu má napríklad aj menšiu dieru od výroby. Biela farba ako aj ružová sú už zažltnuté, ale chystám sa ich prefarbiť. Fotila som za upršaného počasia, takže nie všetky fotky mi vyšli dobre a nie sú také svetlé . Kaderníctvo poukazuje momentálna kaderníčka Kelly a zákazníčka Diana .


Poličky s príslušenstvom.


Prázdne poličky.


Kadernícka "búra".


Doplnky tvoria: fén, krivá kulma na vlasy, lak na vlasy, 2 šampóny. Hrebeň, kefa a zrkadlo k tomu nepatria, ale neviem už k čomu patria, tak som ich sem priradila .


A pár fotiek s Kelly a Dianou . Kelly sa rozhodla, že niečo urobí Diane s jej vlasmi.









Kelly


A Diana s novým účesom .

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára