sobota 9. júla 2011

Kristián


Steffi Love Baby Doctor Set 2001


Po dosť dlhej módnej prehliadke Vám predstavujem najmenšieho člena mojej Barbie rodiny - baby Kristiána. Dostala som ho spolu s bábikou Steffi na Vianoce 2001 od mamininej tety. Steffi síce u nás pár rokov bývala, ale nikdy sa mi nepáčila. A keď som sa rozhodla, že si nechám bábiky len pravé od Mattela, tak to už mala zrátané. Ale bábätko sa mi páčilo, pretože som iné nemala a bolo mi sympatické. Príde mi, že má neprirodzene veľkú hlavičku oproti bábikám. Kristián je meno, ktoré sa páčilo mojej mame a tak som mu ho dala. Doplnky a oblečenie pre lekárku som si tiež nechala. A teraz som oblečenie obliekla Scarlett, ktorá sa do úlohy detskej lekárky dosť vžila Takže fotky Scarllet s Kristiánom.
Plášť má na novo urobené nálepky zdravotného kríža a je Scarlett aj trochu malý. Topánky sú od Mattela.
A aj fotky bez plášťa.
Zobrala som prebalovaciu dosku z ich domu, celkom sa mi hodila . A troška Scarlett ako pravá lekárka malého Kristiána prehliadne.
A na záver je čas aby sa Kristián nakŕmil .
Doplnky tvoria: lekárska taška, injekcia, dosky na záznamy (ako malá som si tam čmárala svoje meno ), nástroj do uší (neviem lekársky názov ) a fonendoskop.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára