streda 6. júla 2011

Dvojo večerných šiat z 90. rokoch

Ďaľšie oblečenia z katalógu Quelle. Tentoraz sú to večerné šaty. Vybrala som ako modelky práve tie dievčatá, pre ktoré boli šaty pôvodne kupované. Sú to dvojčatá Jasmin a Ines.

Topánky nie sú pôvodné(Mattel) a šaty prešli zmenou. Z ruží vyseli stužky v žltej a červenej farbe, ktoré sa mi nepáčili a tak som ich odpárala. Jedna kabelka už chýba, nahradila som ju s kabelkou z inej súpravy. Náramky nie sú súčasťou šiat, jeden je z vlastnej výroby a druhý od Mattela.Zelené šaty sú vydratejšie ako modré. Šaty sa skladajú z topu a sukni. Majú ešte druhú variantu, keď sa na miesto širokej sukne dá minisukňa z toho istého materiálu, ale pri modrých šatách sa už dávno stratila.

Jasmin v zeleno-zlatých večerných šatách.

Ines v zlato-modrých večerných šatách. Tieto sa mi páčia viacej.

A pár fotiek dievčat spoločne.
Všetky časti oblečenia sa zapínajú na suchý zips.

A teraz druhá varianta s minisukňou.

Takto vypadajú pôvodné topánky k modrým šatám, také isté mali aj zelené šaty, ale v žltej farbe. Bohužiaľ, ale celá noha sa do nich nezmestí. Na kabelku som ušila korálku aby sa neotvárala.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára