utorok 19. júla 2011

Fashion Avenue 2 (2001)


Dnes sa dostávame znovu k Barbie móde. Tento módny kúsok je z roku 2001, čiže už desať rokov starý, ale stále trendový . Je ladený do ružova, ale tak prirodzene.

Uvidela som ho raz v Tescu a veľmi sa mi zapáčil, ale mama povedala, že ak ho chcem musím si ho kúpiť sama. A tak sa aj stalo. Viem, že stál do 250 Sk, čo je za dva kusy oblečenia dosť, ale dosť veľa. Ale tie časy, dnes mám za tú cenu krásnu bábiku . Určite by som ho za takú cenu v súčasnosti nekúpila.
Takže model predvádza Marion, pobehala so mnou celé okolie okolo nášho domu aby si vyfotila, čo najlepšie fotky .
Oblečenie mám stále veľmi rada, nohavice sú už popráskané.

Oblečenie pozostáva z kožených lesklých nohavíc, trička a topánok.
Topánky, často ich používam .

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára