streda 13. júla 2011

Nikki


Nikki Babysitter 2002


Síce som už predstavila všetky svoje Barbie a Kenov, ale nedokončila som môj Shelly club. Ako som už raz spomínala ja mám vo svojej zbierke 12 Shelliniek (rôznych priateliek) a 1 Tommyho. Dnes sa Vám predstavuje Nikki. Dostala som ju na jedny letné prázdniny. Moja mama bola dosť zaťažená na týchto krpcov, lebo ich považovala za lacnejších. Myslím, že stála do 200 Sk. Aj tak bola drahá . Keď som ju uvidela, tak som povedala, že opäť Shelly. Čakala som radšej niake oblečenie, ale nakoniec sa mi veľmi zapáčila a nechcela som ju podarovať niekomu ako darček.
Nikki prežila aj menšiu nehodu, keď jej kamarátka urobila perom bodku na líci . Dlho som ju odstraňovala, síce už nie je, ale jedno líce je červené a druhé nie. Má na sebe veľm pekné kvetinkové šaty zladené s topánkami. Meno jej ostalo pôvodné.

Nikki mala dosť bohatú výbavu hlavne bábiku s dekou a postieľkou, papierový koberček tvare srdiečka, 4 papierové hrkálky a 3 papierové kocky.



Fotka z internetu.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára