pondelok 11. júla 2011

Fashion Fever Barbie Furniture - Kitty Corner (2005)


Opäť sa vrátime k nábytku. Tentoraz je to dizajnové škrabadlo s domčekom pre mačky. Je z nábytkovej kolekcie Fashion Fever.

Keď som ho prvýkrát uvidela predávať v hračkárstve hneď som ho chcela mať . A to z viacerých dôvodov. Prvý ja milujem mačky, preto aj moje bábiky ich milujú a majú ich tiež dosť, tak ako ja. Druhý dôvod, že po všetkcýh košíkoch a lehátkach je dobré aby mali aj stĺp na škrabanie ako ozajstné mačky. A tretí dôvod, Fashion Fever, tak ako má nadherné bábiky má aj skvelý dizajnový nábytok so super doplnkami. Chcela som si kúpiť aj sama, ale keď som to povedala mame, tak tá povedala, že mi ho už dávno kúpila, keďže samozrejme pozná moje myšlienky . A tak som ho dostala ako narodeninový darček. Fotiek je menej, pretože so škrabadlom sa až tak nedá urobiť veľa fotiek. Zobrala som na fotenie aj Tiffany, ktorá sa aj Barbie dome už hrala s Tishou .

Set obsahuje domček na nohe, mačku a myš na hranie.
Domček.
Tisha.
Svečí im to. No, nie?



Posledné dve fotky sú z internetu.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára